Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 24

Topic: Wroem, wroem ..My horse will gooooo

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Wroem, wroem ..My horse will gooooo

Gisteren de dvd gekeken my horse won't go. Wow herkenning, George alias Amon of omgkeerd, en de mogelijkheid van oma's auto een gave Ferrari te maken. Dat zag ik wel zitten, dus Amon vanmiddag gevraagd wat hij ervan vondt. Laten we de bougies maar eens oppoetsen, zo gezegd zo gedaan. De bak lekker voor ons alleen, dus eerst maar eens in stap, heel langzaaaaam, medium en...vlot stappen. Yeah het toerental stijgt. Hoe gaat het in een drafje, waarempel een low, medium en high speed draf. Ik zie iets van soepel stromende motorolie in Amon. Zou dit ook gaan lukken in lekker een galopje? Amon op de lange zijde aan het begin geparkeerd. Teugels hoog...are you ready....wroem, fase 1, wroem wroem fase 2, wroeeemmmm gaspedaal plat....woowwwww we vliegen in galop zo naar de andere kant. Met een vol op de rem voor de omheining. Zand spuit zowat op Poeh, poeh ff uitblazen. Joh hee Amon, hoe vondt je die, we gingen ergens naar toe Nog een keer?
    3 steps backwards, draaien, in startpositie, are you ready.....wroem fase 1 wroeeeem fase 2 woooooooooooooooooooow yeaaaah daar scheuren we weer ...ieeeeeeeeeeeee rem stilstaan, hijg, woww...my horse will go '
    Man heee I love Pat
    www.crystal-carving.com

Re: Wroem, wroem ..My horse will gooooo

Ja schoon, héél schoon! Maar nu even het recept aub???????????????

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Heb jij toch niet nodig Trea, die van jou zijn al een Lambourgini en een Ferrari
    www.crystal-carving.com

Waaw, Amon, wat een superleuk verhaaltje, kan me zo een beeld vormen !!! Je hebt er waarschijnlijk geen filmpje van? Kan iemand het eens filmen? Super voor jou dat het zo tof was, de fun straalt hier gewoon!!!
    bye
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Heb jij toch niet nodig Trea, die van jou zijn al een Lambourgini en een Ferrari
    Ik heb één race-auto, die soepel schakelt en goede remmen heeft, en de ander accelereert alleen als het uitkomt. Ik heb daar niet echt de hand in, heb ik het idee. Vandaar: HOE!! DOE!! JE!! DAT!!

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Vooral eerst in de eerste versnelling(lees stap) verschillende toerentallen laten lopen. Dus heeeeeeel langzaam, dat je zowat stilstaat, dan medium stap, en een hele vlotte stap, en weer terug schakelen. Dit doe je met de fases die je al kent, willen ze in het hogere toerental in draf, laat die fout maar maken, maar dan gelijk weer teugels hoog en terug naar die stap.
    Zo hebben ze heel snel door welke gang je bedoeld, echt heel grappig.
    Zo ook in draf, en zo ook in galop. Maar wat van belang is dat je snel door je fases heengaat, dus net zoals ik schrijf, heb een focuspunt voor ogen, daar gaan we heen, denk galop, zorg dat je energie een yeaaaaah gevoel is,...are you ready... fase 1 wroem, fase 2 wroem wroem enz. en ga mee in de galop beweging, wel gelijk benen los hoor als je gaat. Pfff zo lastig uitleggen, geloof dat we samen maar een dvd dagje plannen
    www.crystal-carving.com

Ik snap wat je bedoelt. Goed uitgelegd, ook wel te realiseren voor ons (als het dalijk weer droog wordt in de wei), maar een dvd-dagje sla ik nooit af dus... he!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik wil die DVD morgen ook wel zien! Heb hem zelf liggen, maar geen dvd-speler (stom he) en ik heb ook geen whoa-horse dus nooit echt zin gehad om die dvd te kijken...

Kan in ruil wel een andere DVD meenemen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Whahaha deal Evelien, maar dan moeten we gelijk beginnen na het eten, want zoals gewoonlijk neemt Pat uitgebreid de tijd om iets te vertellen, dus ben je zo een paar uur verder
    Ach en al heb je geen whoa horse, je komt er vast wel eens 1 tegen en dan is het erg leuk om te doen. Ik heb me vanmiddag tenminste ziek gelachen, want heb echt wroem wroem geroepen en iehhhhhh bij de rem.
    Geloof dat ze me nu helemaal gaan mijden op stal
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hihi leuk verhaaltje. Het klinkt zo lekker luchtig en speels! Juist zoals het bedoelt is, want paarden voelen ons plesier zo goed aan

Ikzelf vond de dvd niet zo tof. Ofwel, Borus vond mij niet tof toen ik de dvd gezien heb.
    De go-button zit er goed op bij Borus, maar als ik aanmerk dat ik haast heb, gaat ie staken. Op de rem en bokken maar. Een zwiep met een string hoef ik ook niet 'zomaar' te proberen. Hij krijgt wel eens een fase4, maar dan op het level1 niveau.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

hihi, zie het helemaal voor me!
    Ik moet dat ook nog steeds eens in de bak oefenen, daar is het ook echt nodig want buiten loopt madam meestal wel!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Puur de fases toepassen hielp bij mij ook niet zo goed, dan denk ik er teveel bij na. Niet eens zozeer bokken, maar dan gaat het niet zo soepel allemaal.

Maar als ik het puur op energie doe, dan wil Suus zelfs vanuit stilstand naar een overkant puntgalopperen. Misschien ook wat voor jou, Fitna, niet teveel denken over fases, maar gewoon totally GALOP worden. Alleen nog maar naar die overkant willen met alles wat je in je hebt, en dat dan explosief uit je buik laten komen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

May the horse be with you!

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Dat was een goede samenvatng van de DVD!

En vooral dat meewroemen ga ik ook eens proberen, want de energie up wil niet altijd lukken. Maar zo wordt het een stuk leuker!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Actief Forumlid Mara's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Aha, dat is mooi, Amon met een versnellingsbak!
    Maar laat ik nou al heel lang zo'n Turbo-Mara hebben gehad?
    Met allerlei speciale powerknoppen en extra versnellingen?
    Wat jij aan het opplussen ben, zit ik lekker af te minnen haha.
    Zo zie je maar ,er is altijd wel wat te veranderen aan je sportwagen he?
    Groetjes, Yvonne

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Tsja, het is gewoon Pimp up your horse, dat ik er niet eerder bij stil heb gestaan, heb me brommer vroeger ook opgevoerd
    www.crystal-carving.com

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten