Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 76

Topic: informatieve, inspirerende en motiverende avond

Re: informatieve, inspirerende en motiverende avond

ik ga ook. Ik hoop dat ik jullie kan ontmoeten!!!

Ik heb me ook opgegeven samen met mijn buurmeisje en buurvrouw
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Zo ben net terug van deze avond en ik heb me opperbest vermaakt.

Ik vond het zo ontzettend leuk dat ik forummensen live heb gezien! Zo heb ik Trea, Lieke, Issiem, Morrie, Niek, Callippo en Annebe en nog een paar mensen waar ik de naam niet van weet sorry maar het is al laat!

Heb trouwens Niek zijn mooie nieuwe zadel mogen bewonderen, het viel me op dat hij zo licht was!

Anyway Callippo heeft er foto's van gemaakt, dus kom maar op met die foto's ben errrugg benieuwd!

Ik ben alle info nog aan het verwerken dus inhoudelijk ff geen verslag.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Ik vond het zo ontzettend leuk dat ik forummensen live heb gezien! Zo heb ik Trea, Lieke, Issiem, Morrie, Niek, Callippo en Annebe en nog een paar mensen waar ik de naam niet van weet sorry maar het is al laat!
    Ja! Marleen meldt zich Ik was er ook, maar wij hebben volgens mij niet eens officieel ons voorgesteld. Ik was met Callippo. Weet je nu wie ik ben

Haha, ik wel! Heb geloof ik iedereen een hand gegeven Tof hoor. Moet eerlijk zeggen dat ik dat het inspirerendste vond van de avond. Oehoe hoe erg, 15 euro betalen om een stel forumleden te ontmoeten..

Ik dacht bij de intree al; wat een leuke jongen zit er achter het geldkissie (en dat kwam NIET door het geldkissie), ik kreeg een gevoel van herkenning en had het gevoel dat onze forumniek wel eens zou kunnen zijn. Maar ik, domme verlegen dos, durfde mijn mond niet open te trekken
    Later heeft ie mij nog een zwart touwhalster verkocht, en wederom heb ik niks gezegd
    Maar hierbij; Niek als je dit leest; volgende keer wil ik ook een handje van jou!!!

Ik kreeg op een gegeven moment wel de slappe pach hoor, toen de dames die de cursus in Amerika hadden gedaan, niet verder kwamen met vertellen omdat ze telkens in huilen uitbarstten ..

Inhoudelijk vond ik het flut, had voor die 15 euro een beetje meer structuur en inspiratie verwacht, maar de pauze was erg gezellig!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

ik heb mijn 15 eurootjes terug omdat ik een level 2 pakket heb gekocht, die helaas nog niet bij mij thuis staat omdat hij nog bij de douane ligt, maar Eddy beloofd hem deze week op te sturen.

Ik had hetzelfde als Trea de slappe lach omdat die meiden erg aan het huilen sloegen, later heb ik nog met 1 van die meiden gesproken en toen heeft ze me uitgelegd waarom dat zo was, want nieuwsgierige ik wilde dat natuurlijk weten!!!

Uhhh je was met Callippo mee, was jij dat meisje dat ook mee naar buiten ging voor illegale zaken
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Hihi, dat was lachen joh! Eddy stond daar binnen zijn dure dingen te verkopen, en buiten was het nét de zwarte markt. Eveline stond volop te dealen bij de auto whoehahaha, er is een foto van gemaakt, hoop dat die er wel op komt

Ik ben erg benieuwd naar de foto's van iedereen, dan heb ik een beeld bij jullie usernaam

Het in de slappe lach uitbarsten omdat iemand emotioneel reageert, vind ik een beetje kinderachtig, kwetsend en puberaal...

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ann

Het in de slappe lach uitbarsten omdat iemand emotioneel reageert, vind ik een beetje kinderachtig, kwetsend en puberaal...
    Ja dankjewel voor je veroordeling.

Ik heb niet gezegd dat ik in slappe lach uitbarstte. Alleen dat ik de slappe lach kreeg. Ik ben met mijn 40 jaar echt wel in staat me in te houden.

Ze deden hun uiterste best, maar wat ze probeerden was hun gevoel van wat zij daar hadden, over te brengen op het publiek, en dat kan je nou eenmaal niet. Ze hadden veel beter een mooi fotoverhaal neer kunnen zetten over de gang van zaken, zonder de emo- kant, dat had heel wat beter over gekomen voor het publiek.
    Nu kreeg ik af en toe het gevoel dat ze bij een sekte op visite waren geweest. Het was niet echt professioneel.
    Er zaten ook mensen in de zaal die zich nog een beeld moesten vormen, van wat parelli inhoud. Nou die krijgen niet echt een geweldig beeld zo.

Niet iedereen bezit goede communicatieve vaardigheden, en misschien was dit wel de 1e keer dat ze voor een grote groep mensen stonden? Als er dan mensen in de zaal zitten die in lachten uitbarsten omdat er (heel begrijpelijk!) veel persoonlijke emoties loskomen bij hun verhaal, vind ik dat een kinderachtige reactie inderdaad...

En jullie reactie zal een positief beeld van PNH geven zeker?

Ik vind JOU erg kinderachtig, omdat je niet goed kan lezen.
    Niemand is in lachen uitgebarsten.. ze hebben ongestoord hun verhaal kunnen doen. Waar jij dit ook meent te lezen, NIET dus..

Ik heb er veel begrip voor, dat het misschien hun eerste keer was, maar ik heb 15euro betaald, hoop daarvoor in de plaats informatie te krijgen, waar ik iets aan heb. Dit was niet professioneel opgezet en dat vind ik jammer.

Ik kreeg op een gegeven moment wel de slappe pach hoor, toen de dames die de cursus in Amerika hadden gedaan, niet verder kwamen met vertellen omdat ze telkens in huilen uitbarstten ..
    ...Ik had hetzelfde als Trea de slappe lach omdat die meiden erg aan het huilen sloegen...
    Ik kan heel goed lezen. Nu zijn jullie ineens niet meer in lachen uitgebarsten? Oh nee, ik begrijp het natuurlijk verkeerd, jullie bedoelen het helemaal niet zo kwetsend..

Nee, inderdaad! Ik bedoel het niet kwetsend. Soms werken dingen op je lachspieren. Dat wil helemaal niet zeggen, dat de ander daar iets van meekrijgt. Dat kan ik héél goed in mezelf houden.

Emoties ondergaan is één ding, dat kan je niet controleren.
    Emoties in bedwang houden is een leerproces, hoort bij het volwassen worden.

...Emoties in bedwang houden is een leerproces, hoort bij het volwassen worden...
    Grappig antwoord in deze context. Je geeft nu zelf aan dat jullie "lach-emotie" erg onvolwassen was..

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ann
    ...Emoties in bedwang houden is een leerproces, hoort bij het volwassen worden...
    Grappig antwoord in deze context. Je geeft nu zelf aan dat jullie "lach-emotie" erg onvolwassen was..
    Als ik hem geuit had wel ja..

Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten