Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 76

Topic: informatieve, inspirerende en motiverende avond

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    45

Re: informatieve, inspirerende en motiverende avond

Ann, was jij er ook bij dan? Of was je 1 van die dames die hun verhaal deden?
    Je lijkt het je zo aan te trekken, alsof het over jou persoonlijk gaat.
    Ik ben er zelf niet geweest, maar kan me voorstellen dat je voor 15 euro iets verwacht. Als er niet aan je verwachtingen wordt voldaan kan dat lachwekkend zijn, maar dat betekend niet dat er daadwerkelijk gelachen wordt. Dat is tenminste wat ik eruit begrijp.
    Bea
    Started!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
    Ann, was jij er ook bij dan? Of was je 1 van die dames die hun verhaal deden?
    Je lijkt het je zo aan te trekken, alsof het over jou persoonlijk gaat.
    Ik ben er zelf niet geweest, maar kan me voorstellen dat je voor 15 euro iets verwacht. Als er niet aan je verwachtingen wordt voldaan kan dat lachwekkend zijn, maar dat betekend niet dat er daadwerkelijk gelachen wordt. Dat is tenminste wat ik eruit begrijp.
    Bea
    Ja *diepe zucht* dat is wat ik wilde zeggen..

Ik weet uit eigen ervaring dat (P)NH veel emoties los kan maken bij sommige mensen. Deze meiden hebben hun best gedaan om hun verhaal naar buiten te brengen, al dan niet met communicatieve gebreken. En als ik hier dan lees dat er mensen in lachen uitbarsten door die emoties, schiet dat bij mij in het verkeerde keelgat en reageer ik daar fel op.

Het gaat om de boodschap en niet om de manier waarop die gebracht wordt.

Maar goed, ik laat me verder buiten deze discussie. Ik schijn anders met mensen om te gaan dan sommige hier.

Nou ondanks dat het allemaal niet zo proffesioneel was, vond ik het toch gezellig. Naast ons zat een man die alle termen die ik als normal (nog) niet versta uit te leggen. Op deze manier hebben we ook meteen iemand ontmoet die ons wil helpen bij de eerste stap. De avond heeft mijn buurtjes ook kunnen overtuigen.

En over dat meisje die in huilen uitbarste, ik vond het best knap dat ze zo weer door vertelde. Als ik dat toch al aan het huilen was dan zou ik er ook echt niks meer uit kunnen krijgen.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

[size=99px]er mensen in lachen uitbarsten[/size]
    Lees eens even!! Dat staat nergens! Jij strooit hier beschuldigingen rond, en maakt verwijten naar mensen, die NIET WAAR zijn!
    En dan nog durven zeggen dat jij anders met mensen omgaat...

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik vond het ook erg gezellig, maar het was voor mij niet echt een inspirerende avond of motiverent.

Ten eerste..het was misschien niet echt duidelijk wat er nou vertelt werd of misschien gewoon voor mij niet. Kan me begrijpen dat mensen die al met level 1 bezig zijn er iets aan hadden..maar vooral door de vragen op het eind, maar ik merkte dus ook dat er iemand tussen zat (en misschien wel meeredere) dat die niks snapte van wat er gezegt werd. (ik had echt het idee dat je al wat van parelli moest weten door alle "parelli" termen die er gezegt werden.) Ik had juist het tegenover gestelde...heel veel dingen wist ik al en was niet nieuw voor me...of eerder..die dingen had ik zelf ook bedacht.

Dan vond ik dat verhaal van die twee ook niet kunnen. Het is waarschijnlijk echt een geweldige ervaring, maar sorry als mensen zeggen "voel" dit en "voel" dat bij zoiets....ja ik kan niet voelen wat hun daar hebben meegemaakt en ik snap goed dat dat heel emotioneel is, maar ik vond het gewoon ook niet profesioneel om dat daar zo te brengen.

Ik kwam daar om veel nieuwe dingen te leren ofzoiets...maar ik had van tevoren al twijfels over dat er dus 2 mensen kwamen die hun verhaal kwamen doen. Omdat ik dus bang was (wat nu ook is gebeurt) dat ze echt hun ervaring gingen vertellen....waar ik dus niet in mee kan gaan, WANT IK WAS ER NIET BIJ! Had iid verwacht dat daar meer rekening mee werd gehouden en dat ze meer techise dingen gingen vertellen en niet zo diep op hoe hun beleving van dingen was (hoe mooi en hoe geweldig)

Nogmaals ik vond het geweldig voor hun dat ze het zo emotioneel hebben meegemaakt....en ik zou misschien wel hetzelfde hebben...maar zoiets ga je (in kijn ogen) niet op zo'n avond met tranen en tuiten vertellen. want daar komen mensen niet voor!

Vandaar dat ik ook meega wat trea bedoelt....maar ik zal het anders formuleren....Ik kreeg VAN BINNEN ook de slappe lach...en ik vonmd het ook moeilijk ook het binnen te houden, maar in mijn ogen is dat vrij normaal....serieus maar mijn reactie was meer zo van wat is dit? hier kom ik toch niet voor? En was echt bang dat dit verhaal heel lang zou duren...en daar kom ik gewoon niet voor.

Dus als ik zou weten dat zo de avond zou verlopen was ik niet gegaan.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Uhhh je was met Callippo mee, was jij dat meisje dat ook mee naar buiten ging voor illegale zaken
    Yep, dat was ikke! Ik hoop dat het niet al te erg opgevallen is dat we met z'n allen naar buiten geslopen zijn om daar te gaan 'dealen'

Zakelijk gezien vond ik het verslag van de 2 meiden ook niet echt een goede binnenkomer voor nieuwe geintereseerden die avond. Echter kan ik het me goed voorstellen dat het heel bijzonder voor ze is geweest en ik misschien daar precies hetzelfde had gestaan. Meer iets voor een avondje onder elkaar ofzo.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Mijn mening is dat de presentatie beter had gepast bij een video avond met vriendinnen en een zak chips, onder elkaar ervaringen uitwisselen! Mensen onderling die graag van elkaar willen weten hoe ze het persoonlijk, inclusief emoties, ervaren hebben.

Mijn mond viel open en ik vroeg me af of dit echt gebeurde! En kreeg dus ook last van een glimlach die overigens niet over ging in geluid hoor!

Het was wel aardig maar zeker geen toppertje! Leuk inderdaad om elkaars gezichten eens in t echie te zien.

Inderdaad had ik ook best hoge verwachtingen van de bijeenkomst "informatief, inspirerend en motiverend" werd genoemd. Mensen moeten een eind rijden en daar ook nog een niet geringe financiele bijdrage aanleveren. Wat een bommer dan!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    Ik vond het ook erg gezellig, maar het was voor mij niet echt een inspirerende avond of motiverent.

Ten eerste..het was misschien niet echt duidelijk wat er nou vertelt werd of misschien gewoon voor mij niet. Kan me begrijpen dat mensen die al met level 1 bezig zijn er iets aan hadden..maar vooral door de vragen op het eind, maar ik merkte dus ook dat er iemand tussen zat (en misschien wel meeredere) dat die niks snapte van wat er gezegt werd. (ik had echt het idee dat je al wat van parelli moest weten door alle "parelli" termen die er gezegt werden.) Ik had juist het tegenover gestelde...heel veel dingen wist ik al en was niet nieuw voor me...of eerder..die dingen had ik zelf ook bedacht.

Dan vond ik dat verhaal van die twee ook niet kunnen. Het is waarschijnlijk echt een geweldige ervaring, maar sorry als mensen zeggen "voel" dit en "voel" dat bij zoiets....ja ik kan niet voelen wat hun daar hebben meegemaakt en ik snap goed dat dat heel emotioneel is, maar ik vond het gewoon ook niet profesioneel om dat daar zo te brengen.

Ik kwam daar om veel nieuwe dingen te leren ofzoiets...maar ik had van tevoren al twijfels over dat er dus 2 mensen kwamen die hun verhaal kwamen doen. Omdat ik dus bang was (wat nu ook is gebeurt) dat ze echt hun ervaring gingen vertellen....waar ik dus niet in mee kan gaan, WANT IK WAS ER NIET BIJ! Had iid verwacht dat daar meer rekening mee werd gehouden en dat ze meer techise dingen gingen vertellen en niet zo diep op hoe hun beleving van dingen was (hoe mooi en hoe geweldig)

Nogmaals ik vond het geweldig voor hun dat ze het zo emotioneel hebben meegemaakt....en ik zou misschien wel hetzelfde hebben...maar zoiets ga je (in kijn ogen) niet op zo'n avond met tranen en tuiten vertellen. want daar komen mensen niet voor!

Vandaar dat ik ook meega wat trea bedoelt....maar ik zal het anders formuleren....Ik kreeg VAN BINNEN ook de slappe lach...en ik vonmd het ook moeilijk ook het binnen te houden, maar in mijn ogen is dat vrij normaal....serieus maar mijn reactie was meer zo van wat is dit? hier kom ik toch niet voor? En was echt bang dat dit verhaal heel lang zou duren...en daar kom ik gewoon niet voor.

Dus als ik zou weten dat zo de avond zou verlopen was ik niet gegaan.
    Laten we maar met punt een van jou beginnen

Ik kon de termen dankzij de mensen naast ons een beetje begrijpen. En toen er iemand over een bubble begon wisten de buren het ook niet meer. Toen heeft die jongen van de muntjes het eens eventjes uitgebreid uitzitten uitleggen. Tot ergernis van Eddy (Meteen duidelijk waar wij zo ongeveer zaten).

En dan jou 2e puntje: over de meisjes die zo onproffesioneel waren, maar waar ik me eigenlijk meer aan ergerde was dat Eddy in het begin nou niet echt lekker door kletste. Hij had duidelijk moeite met opgang te komen.
    Dat iedereen op een forum die meisjes gaat afkraken vind ik best triest. Ik bedoel wat had jij gezegd als jij daar stond? Ten eerste vind ik het al knap dat je voor zo'n 40 man even een verhaaltje gaat doen met zo'n onderwerp (even goed voor Eddy, maar een vertegenwoordiger zou toch wel wat makkelijker mogen praten). En daarnaast als je dan al in tranen uitbarst hoe ze het dan toch weer op pakt. Ja daar hebben wij niets aan, wij komen voor motivatie inspiratie en weet ik veel wat nog meer. Maar dat je als toeschouwer 2 meisjes die hun verhaal met jou wilde delen acheraf op een forum uit gaat zitten lachen (je kunt zeggen wat je wilt, maar je laat toch echt duidelijk merken dat je het uiterst grappig vind), vind ik echt heel triest.

Misschien hadden de echte parelli mensen er niet veel aan, maar ik ging toch enthousiast weg. Ik heb het naar mijn zin gehad, en ik heb nu ook mensen leren kennen. Aan de informatie die ze gaven heb ik toch wat ideetjes opgedaan.

En van dat dealen, het was echt niet opgevallen. Als ik het had geweten dat er buiten ook een 'kraampje' (:P) was dan was ik ook wel even gaan kijken.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

dat van eddy..wij waren dan later binnen maar ik vond ook dat hij geen goeie spreker was, maar van horen zeggen was het al vele male verbeterd.

Dan..wat als ik daar had gestaan...ik had daar dus ook nooit gestaan. Ik weet van mezelf..hoe leuk ik iets ervaar..dit zijn dingen daar moest je bij zijn om het te ervaren als hun..dus vandaar dat ik ook niks anders voelde toen dat filmpje de tweede keer werd gedraait (terwijl ik het wel een geweldig filmpje vind.) En ik weet dan kun je dat gewoon weg niet zo overbrengen..

Ik lachte ze niet uit! Ik vond het eerder sneu voor hun omdat hun waarschijnlijk hun verhaal wouden doen om te delen met andere "hoe geweldig" het was..maar dat kan ik nooit zo ervaren als hun. (nogmaals daar kwam ik ook gewoon niet voor)
    Want ik dacht nog..ik zou daar nooit zo mijn verhaal gedaan heben...maar ook omdat ik zou merken dat ik het toch niet kan overbrengen hoe ik het heb ervaren.En misschien klinkt het lullig maar ik zou me vrij lullig gevoelt hebben.

Dat betekent niet dat hun zich daar lullig bij moeten voelen ik vond het heel knap! maar ik had daar gewoon niet zo gestaan..tis net wat isla zegt..dit is leuker met vriendinnen die er wel oor naar hebben en intresse in hebben hoe het was.

Actief Forumlid annebe's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2004

Als "parelli leek" moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet echt een duidelijk beeld van kreeg.
    Ook de vragen die mensen stelden... tja... koop level 1 pakket en het kunt er mee aan de slag.
    Tuurlijk heeft niemand kant en klare antwoorden voor je omdat het nogal afhangt van de omgeving, situatie enz....
    Maar duidelijk vond ik het niet.

Maar wel leuk om people eens in real live tegen te komen
    Hahahaha... ook zag het er volgens mij best liguber uit toen we naar buiten gingen om te "dealen"

Overgens was ik volgens mij de laatste die eruit ging, maar zat nog even na te klesten met Niek... wat een lekker ouwehoer is dat zeg!
    Be a realist,
    Remain a dreamer

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Jeetje, jeetje wat een constinatie over die meiden die aan het huilen waren zeg! Ik kan alleen zeggen dat je er zelf bij had moeten zijn om de reactie qua lachen te kunnen begrijpen.

Het was GEEN uitlachen! Ik vond het zelf heel apart dat ze ineens begonnen te huilen en had echt zoiets van: Wat is dit nu weer? Het LEEK een beetje overdreven allemaal.

Later heb ik met een van die meiden gesproken en kon ik de reactie beter begrijpen, maar het was gewoon heel raar dat ze ineens gingen huilen. En oordeel aub niet als je er niet bij was want soms kun je dingen niet goed uitleggen zoals die gingen. Ga dus met Trea, Isla en Lieke mee!!

En Annebe volgens mij ging ik als laatste weg hoor Tenminste ik zag jou weggaan en toen zat ik er nog.....

Ik vond verder de avond zelf ook niet zo heel erg inspirerend of motiverend, maar toen ik na de avond met een van die meiden sprak werd ik wel geïnspireerd en gemotiveerd, dus hoe dan ook is het gelukt hahaaha
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

foto's liggen nog in de auto, komen morgen wel online.

En Niek kreeg idd een fase 3 van Eddy

Informatief was het eigenlijk niet echt, ze hebben het laatste nieuws in elk geval niet verteld. Wel wat over het hoeven-shimmen waar Linda nu mee bezig is...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Yep, dat was ikke!
    Dan weet ik nu ook wie jij bent!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Wat een drukte hier allemaal over de huilende meisjes.

Ik kan me wel voorstellen dat ze emo werden, maar ik was blij dat ik geen 'normals' had meegenomen. Ze verslijten me al voor gek.... De introductie dvd vond ik heel erg mooi, wil ik ook hebben

Het lastige aan Eddy en die meiden is dat ze communicatief niet echt vaardig zijn. Beter zou t geweest zijn als ie eerst een algemene inleiding zou hebben gehouden van 'wat is NH, wat is PNH' met een duidelijke powerpoint presentatie.

Maar goed, we komen er wel. Ik heb het idee dat het aantal naturals sterk groeit!! Er komen vanzelf mensen bij die communicatief vaardiger zijn en het beter over kunnen brengen.

Hoewel het illegaal is ben ik ook blij dat Callippo en Lovelance goedkopere materialen verkopen. Parelli is gewoon (te) duur en door hen wordt Parelli ook bereikbaar voor de jongere nog studerende generatie. En als we allemaal onze pakketten ook gewoon doorverkopen als we t doorgewerkt hebben, krijgen ook de mensen die financieel wat minder zitten een kans.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten