Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: bitJE

bitJE

omdat ik in Europa niet aan een passend enkel gebroken trensje voor Morrie kon komen, heb ik hem in Amerika besteld, lekker op tijd, want ik ben net begonnen met level2, maar tot mijn verbazing zat ie vanmiddag al in de brievenbus:

hij is echt waar 18 cm '

hij is bijna even groot als mijn laptop:

nu nog een Parelli-verantwoord hoofdstel op de kop zien te tikken...... want in Morries maat zijn er alleen tuig-hoofdstellen (zonder oogkleppen hoor)

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: bitJE

hehehe dat is een respectabel stuk ijzer!!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

WOW wat een ding!

Zoals je ziet, zoek en gij zult vinden of aanhouder wint! En ga zo nog maar even door!

In ieder geval gefeliciteerd en veel rijplezier ermee!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Hahhaahaa, kom ik met mijn 11 1/5 centimeterbitjes :
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

ik denk dat ik straks stiekem toch even ga passen......waarvan geen foto's helaas: geen assistentie en het zal te donker zijn dan

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Hahhaahaa, kom ik met mijn 11 1/2 centimeterbitjes :
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Wat bizar zeg, dat ze alleen men-spul in zn maat verkopen! Hij is wel Mega he En Morrie is een PONY is het niet?
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

*uh* ja formeel wel, hij zal net gen 1.60 meten.....

maar het bitje paste perfect hoor, ik heb het er even ingehangen voor de maat, niet gereden uiteraard...... was maar goed ook, want met wandelen kwamen we ee 2-span Friezen tegen en ineens had ik een Arabier van 750 aan de leadrope,.... dansen, springen, start op de rug en er kwamen vreemde geluiden uit z'n neus.....

moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt als ik erop zit, niet met en niet zonder bit.....

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    met wandelen kwamen we ee 2-span Friezen tegen en ineens had ik een Arabier van 750 aan de leadrope,.... dansen, springen, start op de rug en er kwamen vreemde geluiden uit z'n neus..... !
    Kan je niet een keer actie foto's of nog beter: een filmpje maken van Morrie als hij zo rightbrained is? Lijkt me echt heel gaaf om te zien!

helaas gebeurt dit bij voorkeur in het donker en aangezien ik vrijwel altijd alleen ben, heb ik m'n handen vol aan het paard en kan ik niet ook nog es filmen.... maar als iemand zulke goede apparatuur heeft dat ie in het donker kan filmen, kom gerust langs, moet je er ook even zorgen voor dat dat 2-span er weer is natuurlijk

Het is niet gaaf om te zien en mee te maken, zelfs de boer vond het niet leuk en die is wel wat gewend

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Nee, als je aan het wandelen bent lijkt 750 kilo paard dansend om je heen me zeker geen pretje! Ik bedoelde eigenlijk meer een filmpje van Morrie gewoon los in de bak, ergens waar het geen kwaad kan.

en dan moet ie nog rightbraind zijn ook..... dat gaat niet meevallen in de bak.

er staan foto's en filmpjes op z'n site, daar zal je het mee moeten doen tot het weer licht wordt overdag.......

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Mmm nee een koudbloed paard dat zich als zodanig gedraagt is wel praktischer . Al lijkt het me heel gaaf Morrie in RB actie te zien! (en horen met gegnork en gestamp).
    Wat een mega bit voor je pony
    Gaat level 2 tot nu toe goed?

Bladwijzers

Forum Rechten