Hallo,
Ik zie dat een aantal van jullie lessen volgen van wim vock..ik ben pas sinds gisteren op dit forum en nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig geworden naar wim..wie is hij, wat doet hij, hoeveel kost het enz..
kan iemand mij dat vertellen![]()
Hallo,
Ik zie dat een aantal van jullie lessen volgen van wim vock..ik ben pas sinds gisteren op dit forum en nu ben ik wel een beetje nieuwsgierig geworden naar wim..wie is hij, wat doet hij, hoeveel kost het enz..
kan iemand mij dat vertellen![]()
Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->
Zijn website: http://www.horsefeelings.nl
Dankje!
Grote hooinetten voor in de wei! kijk op <!-- w -->http://www.hooinet.nl<!-- w -->
Ha, leuk, ik ga ook eens op die site speuren!
Ik hoor en lees de naam Wim Vonck regelmatig, maar kon het ook niet zo best plaatsten!
Behalve dat ieder er erg positief over is, zegt het me verder nog niets.
Daar ga ik eens verandering in brengen![]()
Leuk dat er ook een site van Wim is, dit wist ik niet.
Ga me even lekker inlezen![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Sla dan vooral het filmpje dat erop staat niet over! Dat is super!!!!![]()
Gaat meteen kijken!![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
De live versie is nog beter!Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
![]()
Snapt nu waarom Mafhaf en anderen zo enthousiast zijn over Wim, MY GOD wat een talentje!! En hij heeft les van David de Wispelare en Bent B.
WOW! Ik ben echt mega onder de indruk en ga zeker weten en les bekijken en hopelijk zelf een keer meemaken!
Kende dit filmpje wel, maar wist niet dat dát nou Wim was!!!! Ben fan. Ook van het muziekje dat hij erbij heeft gekozen.
Joh Lila je loopt achter hoor haha, dat filmpje was het begin van mijn NH reis die ik aan iedereen liet zien, voor ik die van Evi vondt en van Honza en van Nicolien en en enOorspronkelijk Geplaatst door lila
![]()
www.crystal-carving.com
ik heb in een najaar even meegekeken met de cursus met evi, maaike, elise, etc. Meekijken, daar leer je helaas niet zo veel van. Hij praat erg zachtjes en in zijn lessen is eigenlijk weinig plaats voor vragen stellen als toeschouwer. Hij gaat volledig op in zijn leerling. Heel goed natuurlijk.
Mijn advies, volg gewoon eens een cursus. Volgens mij heb je daar veel meer aan!
Helemaal mee eens, als je echt van hem wil leren moet je een cursus of les volgen.
Maar als je wilt weten wat hij precies doet en wat zijn methode is kun je best bij een les gaan kijken en achteraf kun je vragen stellen. Hij wil ook best vertellen wat zijn mening is over paardentraining, alleen niet tijdens een les.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Als ik al besluit een cursus te doen wil ik wel eerst zien wat hij doet en dat kan toch het beste tijdens het kijken, je krijgt dan in ieder geval een indruk, maar dat is slechts mijn mening!
Ik heb hem vorig jaar gezien op de NH-dag, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was!
Alleen praatte hij niet zo duidelijk![]()
Bladwijzers