Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Buitenrit, terug weg ben ik altijd zo snel thuis....

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: Buitenrit, terug weg ben ik altijd zo snel thuis....

die Trea

Nou ben het helemaal met iedereen eens boven, en ik kan het zeggen, ik ken die doos van een Trea inmiddels wel
    Stop nu maar met blozen Trea, kijk eens op je rug, en zie hoe vol die mand met pijlen van jou inmiddels al is.
    Dus ga gauw heen naar Elliane, deel je kennis, want als iemand dat kan ben jij het...als zelfs Amon onder de indruk was en me nog steeds influistert "hee vrouw, die ene he, die "cowboy Johnny figuur*, euh komt die binnenkort weer...?
    Heb verder niks meer toe te voegen, Trea heeft alles gewoon perfect verwoord. Ook ik neem die kennis in me op.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik heb een afsrpaak gemaakt hoor met Trea, ze noemt het zelf meer een middagje leuk spelen met de paarden (en ze zegt twee weten meer als een, wat maakt mij het uit hoe ze het noemt, al haar tips neem ik in me op!

super gewoon ook dat iemand zo maar naar je toe komt als je dat vraagt, een hele middag tijd in mij spenderen!

groetjes Elianne
    The darkest hour is befor it get light!!!

Actief Forumlid sanne2's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

He, wauw! Leuk dat Trea je komt helpen. Want idd Trea, volgens mij ben jij verder dan je zelf denkt.

Ik heb ook met belangstelling dit topic gelezen zeker na Pardoes' zijn laatste right brainde actie. Nu heb ik naar aanleiding daarvan nog een vraag en misschien dat Trea of iemand anders mij hier ook mee kan helpen.

Wat is namelijk een veilige positie voor driving vanuit zone 3? Toen ik laatst met Pardoes in die positie langs een landweg liep en er een woest blaffende hond langs kwam, sprong hij bijna boven op me. Dus ik ben nu een beetje huiverig om het weer te proberen...

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten