Gister was het zulk prachtig weer dat ik weer eens dacht ik ga lekker op buitenritje met Gigi. In de bak rijden gaat tegenwoordig zo goed op touwhalster maar buiten durf ik dat nog niet aan dus hoofdstel in gedaan.
De heenweg ging redelijk goed, ze had af en toe van die neigingen om om te draaien richting huis, maar ik kon haar er snel van overtuigen dat we toch echt rechtdoor moesten. Ik heb haar de hele tijd met losse teugel kunnen rijden maar toen we ook maar net op de terugweg waren ging mevrouw van versnelling 1 op de heenweg naar versnelling 5 op te terugweg. Ook zat er ineens geen rem meer op gemonteert. Dus ik ben afgestapt en heb lekker naast haar gewandelt![]()
Dit wa pas de 4e keer ofzo dat we samen alleen op buitenrit gingen, maar heeft iemand tips om Gigi meer left-braint te houden, zodat ik ook lekker op de terugweg op haar rug kan blijven zitten?
Zijn er ook cursussen zoals de Balingehof heeft, in brabant, om je paard verkeersmaker te krijgen, of iets anders? want bussen, vrachtauto's en traktors vind mevrouw ook nog doodeng...
groetjes Elianne
Bladwijzers