Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: vraagje aan jullie =)

vraagje aan jullie =)

Hoi!

ik wil erg graag intensief gaan beginnen aan Parellie, helaas heb niets erover, geen site, geen boek, ken niemand van wie ik het kan leren, niks niet! Op paardnatuurlijk.nl staat wel iets over de 7 games van level 1, maar er staat voor mij te weinig informatie. Ik weet dat je dat parelli pakket kan kopen, maar ik heb gehoord dat dat 250 euro kost, en als je weet dat ik daar een jaar voor moet sparen snap je misschien nog wel dat ik dat niet zomaar doe.

Wie weet er een goede informatieve site of kan en wil mij helpen (gewoon via de mail ofzo)?

groetjes
    Jennifer
    -- Niet gelachen is noOit geleefd =) --

Re: vraagje aan jullie =)

komt ie weer :

Tipje google is op parelli.
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

De lesstof uit de paketten staat natuurlijk niet op een internetsite anders zouden maar weinig mensen de paketten nog kopen!

Vanuit info op dit forum kun je vast wel wat dingen proberen en een beetje 'aanklooien' (niet in de negatieve zin van het woord bedoelt) maar als je echt zoals je beschrijft, "intensief" met parelli bezig wilt, dan is een pakket onmisbaar.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Daar ben ik het wel mee eens. Op de parelli.com staan wel een aantal artikelen in het engels met wat belangrijke punten, leuk om al eens te lezen en uit te printen.

Bladwijzers

Forum Rechten