Zag vanmiddag op de Parellisite dat Karen Rohlf in juli niet doorgaat. Reden staat er uietraard niet bij, alleen dat het "helaas niet doorgaat".
Bahbahbah wat jammer!
Zag vanmiddag op de Parellisite dat Karen Rohlf in juli niet doorgaat. Reden staat er uietraard niet bij, alleen dat het "helaas niet doorgaat".
Bahbahbah wat jammer!
May the horse be with you!
Ahhh, dat meen je niet!!!
Ik had net mn Tsjechië reis zo gepland dat ik met Karen Rohlf weer terug was in Nederland!!!
(nou, niet helemaal waar, want Honza was toevallig in die periode ook niet thuis, maar toch....)
ja lullig he? Die clinic wilde ik dit jaar absoluut mee gaan doen...
Ow wat jammer![]()
Ik heb haar vorig jaar wel gezien en was best onder de indruk van haar. Waren jullie er ook dan Mafhaf en Callippo, had jullie toen niet herkenden jullie mij dan ook niet
![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Nee, vorig jaar om die tijd zat ik ook al in Tsjechië... Vandaar dat ik het dit jaar anders wilde plannen
Was erg benieuwd naar haar en wilde het dit jaar dus graag zien!
Zou het niet gewoon verzet worden dan? Laten we dat dan hopen dat ze gewoon iets later komt!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Niek weet vast wel meer hierover
Niek, kun je aan Eddy vragen waarom Karen niet komt en of ze evt later toch wel naar NL komt?
We zijn je eeuwig dankbaar![]()
WE WANT NIEK! WE WANT NIEK!!
![]()
Oei, ik wist helemaal dat Karen terug kwam. Jammer wel dat ze dan toch niet komt. misschien wordt de datum gewoon nog verzet? Iig , ik wil ook weer komen, heb vorig jaar een stuk gemist maar dit jaar kan het dan weer goed maken... als Karen komt tenminste.
Hey Skey was jij er wel? Ik was er ook, heb je niet gezien![]()
haha, ja ik was er echt wel. Karianne en donderwolke kunnen getuigen.![]()
Dát had me nou uit mijn huisje kunnen krijgen! Erg jammer zeg.
Heel simpel : neeOorspronkelijk Geplaatst door Callippo
.
Ik heb geen postduif rol/functie en ik zit hier ook niet als zodanig. Alle vragen die betrekking hebben op Parelli Nederland kun je aan de desbetrefende personen stellen. En daar hoor ik niet bij
Of ik er meer over weet : Nee ook dat niet. Ik zie dit net
www.niekelings.nl horsemanship op maat
Oké bedankt Niek, maarre we konden het natuurlijk proberen, ik bedoel je zit zo dicht bij het vuur![]()
Ik kreeg een mail, dat het niet doorging omdat er onvoldoende aanmeldingen waren??????
Heeft iemand een aankondiging ontvangen van de komst van Karen Rohlf en het verzoek je NU VAST aan te melden omdat het anders niet doorgaat??? Ik ook niet! Dus snap er niks van.
Heb om opheldering gevraagd. U hoort nog![]()
Bladwijzers