Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Parelliërs omgeving Twente?

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Parelliërs omgeving Twente?

Ik heb ze nog niet gezien, maar toch even proberen. Zijn er hier nog mensen uit omgeving Twente?
    Zou het leuk vinden om eens te zien hoe anderen dingen aanpakken.

Groetjes Linda

Actief Forumlid Anya's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Re: Parelliërs omgeving Twente?

Ze zijn er hoor...
    Sinds gisteren dan...
    Ik zou zeggen kom eens langs.
    Lanna staat in De Lutte, ik woon zelf in Hengelo
    The dominant or alphahorse, is the most effective peopletrainer ever born, P. Parelli.

Aangemeld
    Feb 2005

Ik las net je berichtje bij even voorstellen en zat al te kijken welke stal zou dat zijn. Maar ok in De Lutte dus, in Hengelo ken ik de meesten wel. Ik sta tussen Hengelo en Enschede bij Harry Menkehorst in de buurt (kleine stal 3 paarden, dus denk ik onbekend).
    Ik krijg momenteel les van Eveline en moet zeggen dat me inmiddels wel dingen duidelijk aan worden zijn en dat we vorderen. Maar zou altijd leuk vinden om eens te komen kijken. Zeker om ook eens western riding te zien. Ben ik altijd benieuwd naar geweest.

Aangemeld
    Jun 2005

Je bent hartstikke welkom hoor, meestal ben ik zondagochtend en zaterdagochtend aanwezig. Door de week ook, maar dan zijn de tijden wat wisselend. Dus geef maar aan. Menkehorst ken ik wel, de stal niet
    The dominant or alphahorse, is the most effective peopletrainer ever born, P. Parelli.

Aangemeld
    Feb 2005

Hey, Leuk ga ik zeker doen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar weekend . Ik werk kantooruren en 's avonds ga ik dan altijd naar Odes. Ik stuur je even een PB....

Aangemeld
    Jun 2005

Leuk we maken een afspraak via PB!

Niet echt parelli, maar ik meld me ook even
    Ik ben bezig om te leren over NH. Leuk dat het in Twente ook wat meer ingeburgerd lijkt te raken!

Aangemeld
    Feb 2005

Ja daar ben ik ook blij van. Wat doe je op dit moment Wendy? Ik ben bezig met level 1 van Parelli, heb wat lessen van Voest gehad en ga aankomend weekend kijken bij lessen op een NH manier, maar ook weer net wat anders

Op dit moment ben ik me heel erg aan het orienteren. Ik probeer dingen te doen van Hempfling, maar wil binnenkort ook wat meer proberen met parelli

Hoi ,
    Leuk, parelli in twente. Djemy en ik zijn nog niet zolang in de praktijk bezig. De eerste games gaan leuk. Wij wonen in Vriezenveen. Djemy staat thuis. Ze is nog niet onder het zadel, ze loopt al wel voor de koets (beginnend). Een poosje geleden een berichtje met foto geplaatst. Weet niet of dat nog bij "voorstellen" staat.
    Ben benieuwd of er nog meer enthousiastelingen zijn in de omgeving. Tukkers, kom op, laat je horen!!

Aangemeld
    Feb 2005

Hey leuk weer mensen uit de buurt. Heb net je voorstel berichtje gelezen. Leuk mooie tinker zeg!

Inderdaad, leuk, weer 1 erbij... ook in Twente komt het wel!

Bladwijzers

Forum Rechten