Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 47

Topic: Bijzondere obstacles

  1. #1
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Bijzondere obstacles

    Ik heb sinds kort ontdekt dat Oberon heel erg snappy en blij wordt als ik de games met obstacles speel. Ik ben niet zo creatief en kom dus niet veel verder dan pionnen, balkjes en een zeiltje. Wie weet er nog bijzondere obstacles die ook makkelijk in een bak neer te zetten zijn ?
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  2. #2

    Re: Bijzondere obstacles

    met pionnen, balkjes en een zeiltje kan je al heel veel doen, ik heb een dvd: 100 things to do with your horse (van Quantum Savvy, Australiƫ) , daar gebruiken ze ook nog tonnen, maar verder niets.

    Het zijn allemaal dingen op level 1 niveau, op de grond en in het zadel, erg leuke dvd voor mensen met weinig fantasie zoals ik......

  3. #3
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Bijzondere obstacles

    Zelf heb ik ook weinig fantasie maar heb wel enkele dingen waar mijn pa aandenkt.
    Friendly game of rijden met een vlag
    Squeeze game onder een tent (een soort barbeceu tent)
    lintjes:

    Zo van die plastieke kettingen
    Yoyo tussen bomen of gewoon de trailer.

    Misschien ben je er wat mee.

    xxxJolijn

  4. #4
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Re: Bijzondere obstacles

    Die lintjes zijn leuk zeg
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  5. #5

    Re: Bijzondere obstacles

    moet je wel een plek hebben waar je ze op kan hangen, ik kan bij mij op stal zo gauw niets bedenken.......

  6. #6
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    moet je wel een plek hebben waar je ze op kan hangen, ik kan bij mij op stal zo gauw niets bedenken.......
    'mmm ik ook niet zo 1,2,3.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  7. #7
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Bijzondere obstacles

    Klapstoeltjes, hoepels, paraplu, tonnen, prikpaaltjes met touw waar je verschillende 'straatjes' van kan maken, jerrycans, planken, kruiwagens, strobalen, handdoeken die je ergens ophangt of zo...uhm, meer weet ik effe niet
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  8. #8
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Linda
    Klapstoeltjes, hoepels, paraplu, tonnen, prikpaaltjes met touw waar je verschillende 'straatjes' van kan maken, jerrycans, planken, kruiwagens, strobalen, handdoeken die je ergens ophangt of zo...uhm, meer weet ik effe niet
    Dank je wel
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  9. #9
    Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.278

    Re: Bijzondere obstacles

    Ik doe eigenlijk ook erg weinig met 'obstacles'. Ik voel me al goed bezig wanneer ik balkjes gebruik en pilonnetjes uit de kast trek.

    Ik weet niet of het onder de catagorie obsticles valt, maar ik was laatst @liberty aan het doen met een bezem ipv stick. (geeft ook weer een leuke dimensie aan de friendly) Een paar mensen op de manege stonden wel even raar te kijken
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

    Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

  10. #10

    Re: Bijzondere obstacles

    Latje, vuilniszakken, lijmklem: vuilniszakken openknippen, naast elkaar aan latje nieten, in repen knippen of niet, latje met lijmklem ergens aan vastmaken: ziedaar een hangend eng ding om onderdoor te squeezen, lichtgewicht, mobiel en voor ieder budget!

    May the horse be with you!

  11. #11
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Bijzondere obstacles

    Haha ja ik kan het me voorstellen! Ze kijken zo al raar genoeg naar de stick!

    Ik merk wel dat de paarden het leuker vinden omdat de obstacles meer afwisseling geven. Gisteren heb ik geprobeerd Bailey achterwaarts op de trailer te zetten. Het duurde lang maar na een tijd zette hij zijn voet erop en waren we heel blij. Hij was erna ook veel rustiger

  12. #12
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Latje, vuilniszakken, lijmklem: vuilniszakken openknippen, naast elkaar aan latje nieten, in repen knippen of niet, latje met lijmklem ergens aan vastmaken: ziedaar een hangend eng ding om onderdoor te squeezen, lichtgewicht, mobiel en voor ieder budget!
    Super idee * gaat van het weekend naar de gamma*
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  13. #13

    Re: Bijzondere obstacles

    ik had gisteren een leuk obstakel..... ik liep met Morrie en de boer moest een enorme ladder verplaatsen en vroeg of ik de ene kant ff op wile beuren en mee wilde nemen..... maar.... ik had ook nog een paard, die niet dol op ladders is.......

    Niks mee te maken, niet mauwen, lopen, want het regent.... en daar gingen we, overigens zonder problemen, Morrie liep gewoon mee...... wel een gehannes hoor: leadrope. stick, ladder, scheldende boer achter je aan, paard ernaast

  14. #14
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    Niks mee te maken, niet mauwen, lopen, want het regent.... en daar gingen we, overigens zonder problemen, Morrie liep gewoon mee...... wel een gehannes hoor: leadrope. stick, ladder, scheldende boer achter je aan, paard ernaast

    Hahaha, ik zie het al helemaal voor me! In dit geval is de scheldende boer dus ook een obstacle
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  15. #15

    Re: Bijzondere obstacles

    *haha* daar is ie wel aan gewend hoor, boer Klaas heeft een sopraanstem die ver draagt en hij scheldt de hele dag door.....

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •