Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 47

Topic: Bijzondere obstacles

  1. #31
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    En wat maakt het uit of je hoepel krom is? vroeg de gek?
    Dan staat hij omhoog en blijven ze er snel met hun voeten achter hangen, antwoordde de andere gek
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  2. #32

    Re: Bijzondere obstacles

    zo krom als een hoepel,.......

    ik vrees dat het Morrie geen bal uitmaakt of de hoepel krom is en als ie erachter blijft hangen, maakt dat ook niet uit..... denk dat ie die hele hoepel überhaupt niet ziet liggen.... tenzij hij groen is, de kleur van ..... GRAS

    Morrie zette laatste een voorbeen op een opstapkrukje, die kon direct de kliko in, daar kon ie niet tegen.....

    Zaterdag hadden we een geweldig obstacle op stal: een enorme truck die een oplegger had gebracht, maar dan echt zo'n megagrote zoals je in Amerikaanse films ziet (een Mack voor de kenners)....... dat was voor de meeste paarden een onneembaar obstacle, de eigenaar baalde heel erg dat ik maar doorging met Morrie, hij had liever gezien dat ik hem op stal gezet had, maar het was jammer voor hem..... wij gingen door.... tot ie eraan stond te likken....

    Zondag ging dezelfde man in de weer met een enorm blauw dekzeil, ik kom met Morrie de hoek om, die man werd alweer bleek om de neus, maar Morrie ging op het zeil staan met 4 benen en liet zich als een kadootje inpakken.... die arme truckchauffeur snapt nu niets meer van paarden

  3. #33
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    die arme truckchauffeur snapt nu niets meer van paarden
    hahahaa, super! Ik had het willen zien alhoewel ik het gevoel heb alsof ik erbij was. Heerlijk beschreven.

  4. #34

    Re: Bijzondere obstacles

    en dan te bedenken dat die man de komende weken iedere dag op stal is om die oplegger af te schuren en te schilderen..... als ie klaar is, weet ie heel veel van paarden.......
    we hebben Morrie vanmorgen staan bekappen met z'n neus zowat op die "enge" oplegger met dat rare blauwe zeiltje.... Morrie vond het niet eng, maar die man vond het maar niets.....

    als de digitale camera het ooit weer gaat doen, zal ik er snel eens wat foto's van maken, het ding ziet er niet uit namelijk....

  5. #35
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Bijzondere obstacles

    Ik zag trouwens in het krantje van de Wibra van die autostuur-hoezen, een soort mini banden waar 1 voet in kan. Dus als de buitenband geen uitdaging meer is kan je die proberen, ze zijn een stukkie kleiner en kosten E1,49... Ik ben ze vergeten te halen vandaag, maar wil ze wel graag nog!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  6. #36

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    En wat maakt het uit of je hoepel krom is? vroeg de gek?
    Dan staat hij omhoog en blijven ze er snel met hun voeten achter hangen, antwoordde de andere gek
    Ja, dus?


    Stem in met Morrie: boeien!

    May the horse be with you!

  7. #37

    Re: Bijzondere obstacles

    terwijl Morrie en Suzan gapend in de boeien staan, kan Promptertje Danny van de maan ophalen

  8. #38

    Re: Bijzondere obstacles

    Precies, Suus deed ooit met driving voorhand de hoepel meenemen met de voorhand, heel schattig

    Overigens is Lodash (toch echt officieel 100% araab) daar ook niet van onder de indruk hoor

    May the horse be with you!

  9. #39
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Bijzondere obstacles

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    terwijl Morrie en Suzan gapend in de boeien staan, kan Promptertje Danny van de maan ophalen
    Yep !
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #40
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: Bijzondere obstacles

    Toch vind ik een fietsband wel een fijner idee, al is het alleen maar omdat een hoepel niet Fenna-proef is... Die kauwt er net zo lang op tot ie in splinters ligt
    En een fietsband kost nog eens niks ook
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  11. #41
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Bijzondere obstacles

    En daarin ga ik dan weer met Evenaar mee: gratis speeltjes zijn nooit weg!
    Zo gebruik ik lege plastic rollen van mn leadrope-touw om hindernissen te maken bij de paarden.
    Werkt ook als 'pion' of opstapje. En autobanden kun je ook al gratis krijgen, bij een garage.

    Maarre: die fietsbanden kunnen ook achter de hoef blijven hangen hoor! Een hoepel is wel veel leuker omdat die vaak felle kleurtjes heeft. En je kunt er nog mee rijden ook

    Ohja, ik had op mn oude stalling ooit een hele set hoepels geverfd, zodat ze tenminste opvielen als ze in het zwart/grijze zand lagen

    Me loves budget
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  12. #42

    Re: Bijzondere obstacles

    Zo kon ik gisteren een stel afgekeurde hoepels van hard-plastic in flitsende kleurtjes meenemen van het werk (afgekeurd door de gym-therapie).
    Ik dacht ze als rijring te gaan gebruiken, want ze zijn wat kleiner dan een standaart hoepel.
    Maar whoehaha, hij paste bij Enya met moeite over het hoofd, maar veel verder dan dat kwam ie niet..

    Nou heb ik toch nog leuke ideen voor die dingen, dankzij dit topic!
    Het zijn éénhoefshoepels

  13. #43
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.329

    Re: Bijzondere obstacles

    Haha als dit geen toeval is:

    deze namiddag ging ik rijden met Shiva langs de vaart. Het ging trouwens heel goed, ik heb bijna de hele tijd gedraven en gegaloppeerd, op aanraden van een vriendin, omdat ik zei dat Shiva veel te traag gaat. En het gaf me op een gegeven moment echt zo'n supergoed gevoel, ze ging zo goed in galop, ik kreeg weer helemaal jeugdsentimenten (dan wel uit mijn jonge jeugd - 10-12 jaar) toen ik met mijn pony ook zo onbezorgd rondgaloppeerde langs de vaart. Ik ben dus eigelijk te bang denk ik om te galopperen,wat niet nodig is.

    Maar goed tot zo ver off-topic, nu ontopic: in het terugkeren zag ik ineens zomaar voor mij iets op de grond liggen waarvoor ik ben afgestapt en ik heb het opgeraapt, rarara... jawel... een fietsband!!!! Ik moest meteen aan dit topic denken. Ik heb hem meegenomen en één dezer dagen ga ik er goed mee oefenen !

    xxx julieke

  14. #44
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Bijzondere obstacles

    [quote]Toch vind ik een fietsband wel een fijner idee, al is het alleen maar omdat een hoepel niet Fenna-proef is... Die kauwt er net zo lang op tot ie in splinters ligt


    Ja dan ga ik ook voor de fietsband!, ben benieuwd hoe sterk die zijn. Ben nu al mijn 4e dekzeil bezig. Mijnheer zet overal zijn tanden in. Dus ik kan nog flink oefenen met obstacles.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  15. #45
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Bijzondere obstacles

    IK ga ook eens dringend wat atrbuten moeten zoeken en gebruiken bij het spelen want mijn vlekkenkampioen vind blijkbaar dat ik dat niet genoeg doe.

    Maar ach, daar heeft hij wel een oplossing voor hoor. Als ik even weg ben om het zadel binnen te hangen heft hij de onderlegger van het hek, legt hem in de enige plas modder die in de hele paddock te bekenen is en gaat er vervolgens met vier voeten bovenop staan.
    En het is een onder legger die je nit kan wassen, met van die dikke inlage die er niet uit kunnen...dank u Aramis.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •