Heb vanavond wat foto's gemaakt van Kabriche, kan iemand aan haar hoeven zien hoe ze bekapt wordt? Ben benieuwd of er een hoefkenner bijzit![]()
Binnenkant hoef
Voorkant hoeven
achterhand hoeven
Nou wat vinden jullie ervan?
Heb vanavond wat foto's gemaakt van Kabriche, kan iemand aan haar hoeven zien hoe ze bekapt wordt? Ben benieuwd of er een hoefkenner bijzit![]()
Binnenkant hoef
Voorkant hoeven
achterhand hoeven
Nou wat vinden jullie ervan?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Traditioneel?
Gokje![]()
Ik kan er weinig over zeggen.. is zowiezo moeilijk, maar adhv deze foto's wat mij betreft onmogelijk .. op de onderkant zit teveel modder om vast te stellen hoe de witte lijn en steunsels e.d. zijn en de andere foto's zijn niet uit een goede hoek genomen.. zo vertekend het heel erg.. (tip: plat op je buik.. toestel op de grond!)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Natuurlijk (oftewel de witte lijn methode)!!![]()
Traditioneel
Krijgen we het nog te horen, of hou je het geheim??
Ik denk eigenlijk ook gewoon traditioneel. Ik mis de mustangrol, die je wel ziet bij natuurlijk bekappen, en meen ook te zien dat de zolen zijn uitgehold en de stralen zijn smal gesneden.
Maaaarr ook bij natuurlijk bekappen komt dit soms voor - hihi bij mijn parden namelijk - daar moet ook regelmatig iets van de straal af omdat die anders echt te dik wordt en ze erg pijnlijk lopen. Bij Enya moet elke 4 weken de zool gesneden worden omdat die anders te "vol" wordt.
Maar hoewel deze hoeven er (voor traditional) erg goed uitzien, vind ik je eigenlijk niet het type voor natuurlijk bekappen, daarom verander ik mijn punt![]()
Oké het antwoord!
Kabriche wordt 'gewoon' bekapt, maar ik was benieuwd wat jullie van haar hoeven/ hoefstand vonden en daarom deze stiekeme vraag![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
niet het typemaar je had wel gelijk Trea!
Bladwijzers