Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: Ik wil ook gaan beginnen

Forumlid ingridge's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Ik wil ook gaan beginnen

Ik wil ook gaan beginnen maar wat moet je in huis of bij huis hebben.
    Een bak heb ik en aangezien ik ook een trailer probleem heb, heb ik ook een trailer (voor onze andere merrie voor concoursen) maar wat ik nog niet heb is het pakket (ik zit niet goed in mijn cashflow op dit moment dus een nieuwe zit er niet in en de DVD of video trailerladen). Wat moet ik nog meer in huis halen...
    Mijn merrie Kaissima uitgerekend op 17 maart 2007

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Re: Ik wil ook gaan beginnen

Pakket is eigenlijk absoluut onmisbaar . Verder een touwhalster, leadrope van zo'n 3.6 meter en een stick+string. Je kan de originele spullen kopen via http://www.parelli.nl, maar ook hierboven op "Shop" klikken, voor spullen die kwalitatief ook heel goed zijn maar wat vriendelijker geprijsd.

Je bent dus wel even wat geld kwijt, maar je investeert in de toekomst moet je maar denken, en het is het geld ab-so-luut allemaal waard!
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Als je serieus wilt gaan beginnen, is een level 1 pakket het beste. Met name het nieuwe pakket (2005) is voorzien van veel psychologie, terwijl het oude veel taakgerichter was.
    Je kunt proberen op ebay te kijken, ze komen regelmatig tweedehands voorbij. Het blijft een uitgave, maar je kan het ook zien als een 100-rittenkaart of zo. Dat zou ook veel geld kosten, maar dan ben je wel heeel veel weken voorzien van leerstof
    Verder heb je nodig;
    1 touwhalster
    1 1 leadrope (12ft)
    1 carrotstick + string
    Deze artikelen kun je hier kopen. Scroll naar boven naar: shop. Dat is prima materiaal (hetzelfde als Parelli gebruikt) voor veel minder geld.

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik hb niets toe te voegen aan wat hierboven is geschreven

Succes ermee!
    No one can teach riding as well as a horse.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

(ik zit niet goed in mijn cashflow op dit moment
    Zolang je geen pakket kunt aanschaffen, vrees ik dat je niet 'echt' kunt gaan beginnen, het pakket is onmisbaar!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forumlid ingridge's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Ik kan het wel aanschaffen maar mijn auto is net APK gekeurd en dat heeft me een rib uit mijn lijf gekost dus ik moet even wachten op mijn volgende loonstrookje... (ik ben ook niet zo goed in sparen-mijn merrie heeft geloof ik 6 halsters (gebruik er een), allerlei soorten dekens waarvan ik alleen de winter en regendeken gebruik, tja en een schoenen tik heb ik ook dus een klein gat in mijn hand).
    Mijn merrie Kaissima uitgerekend op 17 maart 2007

Daar hebben wel meer mensen last van

Ik leen momenteel nog de stick en string en ik heb wel een eigen touwhalster, verder heb ik les en de dvds,

op die manier is het goed te doen!

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door ingridge
    Ik kan het wel aanschaffen maar mijn auto is net APK gekeurd en dat heeft me een rib uit mijn lijf gekost dus ik moet even wachten op mijn volgende loonstrookje... (ik ben ook niet zo goed in sparen-mijn merrie heeft geloof ik 6 halsters (gebruik er een), allerlei soorten dekens waarvan ik alleen de winter en regendeken gebruik, tja en een schoenen tik heb ik ook dus een klein gat in mijn hand).
    Oftewel zet alle spullen die je niet gebruikt zoals halsters en dekens op marktplaats of zoiets en je hebt je pakket zo bij elkaar

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

hihi, das een goed plan Funnygirl
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Bladwijzers

Forum Rechten