In dit geval vondt ik er een stukje onrecht in zitten, niet dat Antiope nu maar haar plek moet af staan, maar wel dat de organisatie wat moet regelen. Immers je kunt hier toch niet omheen, staat toch zwart op wit dat Nienke zich als eerste heeft aanmeld.
Tsja en heb het ooit ook een keer meegemaakt in een andere cursus welliswaar, maar was ook toegezegd dat ik mee kon doen, en later werd ik gebeld dat er een foutje was gemaakt, en dat mijn plek helaas niet vrij was. Balen, maar ja niks aan te doen.
Dus als Wim geen zevende lesser wil, lijkt mij dat diegene die laatst is dan afgebeld wordt.

Antwoord met Citaat
.. al blijft het een beetje een dubbel gevoel...
.... Het is mijn verantwoording dat Nienke niet op de lijst is komen te staan (alhoewel ik nog steeds niet weet of ik het echt niet doorgegeven heb, aangezien de mails niet bewaard zijn gebleven, maar die neem ik dan gewoon maar op me..) Ik heb de organisatie hier over gemaild, ook omdat ik weet hoe graag nienke mee wilde doen (hier ook niets meer over gehoord, totdat ik de mail kreeg met de indeling)... Maar goed, meer kan ik ook niet meer doen op zo'n moment. Ik ben nou eenmaal niet de organisatie! En hoe je het ook wendt of keert er zijn altijd mensen die teleurgesteld raken in zo'n geval...
) (ik maak maar weer een grapje, weet anders ook niet goed hoe ik er mee om moet gaan...)
gelukkig maar! Ik kom zeker kijken bij je, inspiratie opdoen, en nou hopen dat ik de volgende keer ook zelf mee kan doen!! 
Bladwijzers