Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 50

Topic: Wimles 19 maart NH

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: Wimles 19 maart NH

In dit geval vondt ik er een stukje onrecht in zitten, niet dat Antiope nu maar haar plek moet af staan, maar wel dat de organisatie wat moet regelen. Immers je kunt hier toch niet omheen, staat toch zwart op wit dat Nienke zich als eerste heeft aanmeld.
    Tsja en heb het ooit ook een keer meegemaakt in een andere cursus welliswaar, maar was ook toegezegd dat ik mee kon doen, en later werd ik gebeld dat er een foutje was gemaakt, en dat mijn plek helaas niet vrij was. Balen, maar ja niks aan te doen.
    Dus als Wim geen zevende lesser wil, lijkt mij dat diegene die laatst is dan afgebeld wordt.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Ik vind het onbegrijpelijk dat de organisatie van deze les, waar de deelnemers zich enorm op verheugen, hun fout met Nienke niet recht zetten.

Nu wordt het aan de deelnemers zelf overgelaten om Nienke al dan niet alsnog mee te laten doen, maar zelf roept men alleen maar "sorry maar niets aan te doen". Dat kán toch niet, het staat hier zwart op wit dat Nienke zich als eerste heeft aangemeld!
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

geen commentaar.
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antiope
    @Lila: onsportief dat ik alleen wil opschuiven als 25 maart doorgaat???????
    In een situatie waarin ik geen fout gemaakt heb en waarin de organisatie geen fout gemaakt heeft???
    Hoe kom je er nu bij dat de organisatie geen fout heeft gemaakt? Kellybelly heeft het op hún verzoek hier geplaatst hoor.

Diegene die zich het laatst heeft aangemeld heeft geen enkel recht vind ik. Diegene mag als eerste op de volgende cursus terecht (misschien met korting of zo). Maar zeker is dat Nienke gewoon moet meedoen.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Mischien is het verstandig dat de mensen die hiermee iets te maken hebben zich samenvoegen en er onderling uit moeten komen, ik ben bang dat als iedereen zich ermee bemoeit (vat dit aub niet verkeerd op) het alleen maar ingewikkelder wordt en vervelender.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

De organisatie stuurde me vandaag een mailtje. Er is een afzegging geweest en ze heeft mij nu toch ingepland... pffff... wat een gedoe zeg....
    Had eigenlijk net gister besloten dat ik er op deze manier geen zin in heb.... maar moet heel eerlijk zeggen, dat ik nu ik toch mee kan doen, dat denk ik toch maar ga doen..... .. al blijft het een beetje een dubbel gevoel...

Goed nieuws!!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Laat dat ene gevoel dan maar los en ga flink leren en genieten bij Wim
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

jaa!! ik zag net in de mail dat je wel mee kon doen! Alleen nu kom ik hier en nou is hier opeens zo'n negatieve sfeer ontstaan .... Het is mijn verantwoording dat Nienke niet op de lijst is komen te staan (alhoewel ik nog steeds niet weet of ik het echt niet doorgegeven heb, aangezien de mails niet bewaard zijn gebleven, maar die neem ik dan gewoon maar op me..) Ik heb de organisatie hier over gemaild, ook omdat ik weet hoe graag nienke mee wilde doen (hier ook niets meer over gehoord, totdat ik de mail kreeg met de indeling)... Maar goed, meer kan ik ook niet meer doen op zo'n moment. Ik ben nou eenmaal niet de organisatie! En hoe je het ook wendt of keert er zijn altijd mensen die teleurgesteld raken in zo'n geval...
    Ik snap Antiope's reactie ook wel, die heeft een plaatsje gekregen, waar ze blij mee is, en als dan door een fout waar zij niets aan kan doen, weg wordt genomen, is het logisch dat je daar niet blij mee bent...
    Ik betreur het dat dit gebeurd is, is me nog niet eerder gebeurd en ik zal ook mijn uiterste best doen om het niet weer te laten gebeuren, maar het belangrijkste is dat het uiteindelijk op de pootjes terecht is gekomen. Dus ik hoop dat je dat dubbele gevoel kwijt kan raken, Nienke, als je maar weet dat ik het niet met opzet heb gedaan.....

Aangemeld
    Apr 2005

(ps, die clinic organiseer ik wél zelf, dus laat dit je er nÃ*et van weer houden om je op te geven ) (ik maak maar weer een grapje, weet anders ook niet goed hoe ik er mee om moet gaan...)

Lieve KellyBelly, ik vind het heel dapper en lief van je dat je zo openlijk reageert, op zo´n manier ook nog dat neimand boos op je kan zijn.
    Tuurlijk weet iedereen dat je het niet expres hebt gedaan!

Ik ben er zelf wel niet bij betrokken, maar waardeer je reactie enorm

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Kellybelly! Tuurlijk heb je het niet expres gedaan! Daar gaat het toch helemaal niet om joh!
    Ik ben blij dat ik alsnog mee kan doen!
    Dubbele gevoel zakt gelukkig al wat! Duss... wat mij betreft zand erover! Ik zie je 19 maart!

Aangemeld
    Apr 2005

gelukkig maar! Ik kom zeker kijken bij je, inspiratie opdoen, en nou hopen dat ik de volgende keer ook zelf mee kan doen!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Wat fijn dat je toch kan gaan Nienke07! Vol gas vooruit dan. En Kellybelly, nou ook weer rustig slapen , zoiets kan gebeuren, niemand doet zoiets express. En Antiope? Kan jij ook meedoen de 19e of ben je een weekje opgeschoven?

Bladwijzers

Forum Rechten