Oorspronkelijk Geplaatst door
donderwolke
Ik wil toch ook nog es iets kwijt hier: Shiva was in het begin een enorme go-horse, of toch voor zover ik me kan herinneren. Maar nu zit het zo, ikzelf ben enorm kalm, zo zegt iedereen. En dat is ook duidelijk te merken aan mijn paard nu, ze is heel kalm, maar soms zelfs té kalm, maar dan vooral te traag. Mijn vriendin zei me onlangs: "Je paard is wel heel braaf en zo en rustig, maar soms vraag ik me af of je geen afgestompt paardje wil?" En eigelijk had ze wel ergens gelijk denk ik, Shiva is nu echt zo traag en op het slome af. Dat kan toch ook niet meer goed zijn? Maar voor mij voelt het wel goed zo, vanals dat ze iets te snel of heftig (in mijn ogen) reageert voel ik me niet meer op mijn gemak. Maar ik weet niet of Shiva het zo wel leuk vindt. Wat denken jullie?
En dan vond ik het ook een beetje raar als jullie zeggen: mijn paard mag zijn mening zeggen, mag tonen als er iets dwars zit en het doet dat ook allemaal. Nou dat gevoel heb ik echt niet. Ik WIL het wel, maar volgens mij durft Shiva het niet of zo, heb ik haar al afgestompt gemaakt, ik vrees van niet...
Kunnen jullie mij wat helpen?
Bladwijzers