Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Kleine oefeningen

Kleine oefeningen

Nero staat op het moment weinig te doen..

Normaal gesproken deed ik veel met hem als "normal" maar na alles wat ik gelezen ben ik daarmee direct gestopt.

mijn pakket komt er nu eind deze week of begin volgende week aan, maar ik vind het niet leuk voor hem als hij tot die tijd stil moet staan.

Zijn er wat kleine simpele oefeningen die ik met hem kan doen, waarbij ik weinig fout kan doen, en dat hij toch aandacht krijgt...

Ik moest mijn fiets namelijk ophalen bij de fietsenmaker vanmiddag en nam hem even aan een stalhalster mee, als ik dan zie hoe hij daar van geniet, en hoeveel energie hij heeft, vind ik het niet fair hem nog een tijd stil te laten staan.
    Those who can't dance, will blame it on the music

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: Kleine oefeningen

Als je paard dat harstikke leuk vindt, waarom zou je dat dan niet doen??

Een paard compleet stilzetten lijkt me ook niet goed...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Nee dat sowieso niet, vind hij ook niet leuk.
    Fietsen doe ik wel, maar om dat nou elke dag te doen zoek ik iets kleins voor de afwisseling nog
    Those who can't dance, will blame it on the music

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Lekker wandelen, aan de hand met 'm springen, eeuhm, er is zoveel dat je kan doen zonder iets te verpesten, en als je hem niet slaat, schopt of andere rare dingen met 'm doet, zou 'k gewoon doen wat je eerst ook met 'm deed en wat 'ie leuk vind.

Psies, ga gewoon iets leuks met hem doen!
    Vrijheidsdressuur vindt hij leuk toch? Nou dan

May the horse be with you!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Gewoon nog even doen wat je altijd deed, en straks als je pakket er is en je volgt het leesgedeelte, dan lekker gaan beginnen bij het nieuwe begin. Kan je vast geduld oefenen ...maar dat heb je al, want anders kon je die vrijheidstrucen ook niet aanleren...!

Bladwijzers

Forum Rechten