Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 16

Topic: les gehad van sanne

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

les gehad van sanne

vandaag was het dan zover: Martine (sunshine4u) en ik kregen samen les van sanne.

Het was echt onwijs leuk! Ik heb zoveel kleine dingetjes ervan opgepikt: het verbeteren van de fases, beter onderscheid life-up/down, betere send en bring back; gewoon heel veel basisdingetjes waar je later tegen aan loopt (en waar ik al een beetje tegen aan liep) als je verder komt in de levels.

Kel heeft best wel veel go, en dat maakt dat ze heel snel op lichte fases reageert, maar Sanne heeft me erop gewezen dat het net zo belangrijk is om de whoa erin te houden, dus: life down = stoppen en niet nog 3,4 passen verder... Dat was een van de belangrijke dingen wat ik geleerd heb vandaag, en iets wat voor de meeste, zo niet alle games geldt.

Wat ook heel belangrijk is, is dat ik een betere opbouw in mijn fases moet krijgen. Ik had (heb) heel erg de neiging om een goede fase 1 te geven maar daarna vaak iets te fel te zijn, terwijl Kel eigenlijk niet zo veel nodig heeft. Dat kan haar best wel overvallen, en wordt ze onzeker van.

verder ook nog aan stick-to-me en de bring back van de yoyo en send en bring back van circling gewerkt o.a. Aan rijden zijn we niet eens toegekomen! (was ook niet erg handig voor ons, aangezien kel weer ontzettend last had van een verkoudheid, morgen komt de DA er toch maar weer bij )

Dus wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!! Volgens mij vond Martine het ook heel leuk, maar aan haar de eer om daar wat over te vertellen als ze dat wil ...

Thanxx Sanne! Voorlopig weer heel wat stof om mee verder te gaan!

Re: les gehad van sanne

Hoi, hier dan even mijn reactie Ik vond het een hele leuke en leerzame dag vandaag. De tijd ging zo snel voorbij, dat voordat we het door hadden het al weer snel middag was (we waren al 's ochtends optijd begonnen) Ik heb heel veel geleerd. Het ging allemaal wel, maar nu gaat het allemaal beter Ik moest wat verder en sneller in m'n fases gaan, dus echt wanneer het tijd is een goede fase 4 geven en niet denken...aahhh hij gaat bijna.. Verder is Gerrit wel heel leergierig en pikt hij het snel op. Hij heeft snel in de gaten wat hij moet doen en waar z'n comfortzone is en dat is natuurlijk wel een voordeel voor mij.
    Ze lieten vandaag ook weer zien echte knuffels te zijn (kelly en gerrit), want zodra ze elkaar zien, kunnen ze niet van elkaar afblijven (geldt vooral voor kelly )
    Ik vond vooral het stick-to-me een leuke game, ook omdat we die eigenlijk nog niet echt gedaan hadden. Gerrit heeft er wel lol in en ik ook wel. We kunnen nu in ieder geval met een goede grondbasis verder met het rijden (waar we al wel mee bezig zijn) Dus Sanne...heel erg bedankt voor de leuke dag vandaag en Gerrit en (vooral) ik hebben heel veel bijgeleerd. Je hoort het wel wanneer we weer in zijn voor een lesje
    Time is precious, so enjoy what you have right this moment!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Fijn hè, even iemand anders erbij die kritisch kijkt en de puntjes op de i zet? Klinkt als een super lesje voor jullie allebei . De tijd vliegt inderdaad als je iets nieuws aan het leren bent. Gaat het alweer wat beter met Kelly's verkoudheid?

Spreek maar snel weer een les af, kan ik weer verslagjes lezen!
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Iemand in de buurt van Loerbeek, die een keer les wil geven aan mij? Ik kom maar niet verder met game 3 en 4...
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

fijn dat jullie het leuk vonden! Ik dacht eigenlijk dat het heel onhandig was twee mensen tegelijk lessen, maar dat ging eigenlijk heel goed. veel plezier alvast met oefenen!

@reban
    waar ligt loerbeek?
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Ja Mariek, wanneer zullen we weer . Neehoor, eerst maar weer even zelf aan de gang en kijken hoe het gaat. Ik kan trouwens binnenkort (waarschijnlijk) een boomloos zadel kopen !! Ik heb ook zo'n testweek gedaan (nou 's marieke aangestoken ipv andersom) en ik vond het helemaal geweldig!

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

Jaaaa . Ik had afgelopen vrijdag les van Sanne. Echt super .

Ben toch echt weer een stuk wijzer geworden. En het rijden gaat ook echt lekker.... Dus Sanne... Wanneer spreken we weer af

Aangemeld
    Apr 2005

Je hebt nu toch veel tijd met je paard zo in frankrijk
    Maar zo'n les is gewoon heel leuk, omdat je een heleboel dingetjes toch verbetert, waar je anders gewoon in blijft hangen.... Lekker aan de slag dus (helaas kon ik vandaag niet heen )

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Zeg dames... als jullie weer een les boeken/krijgen, is er dan bezwaar tegen een kijker (ikke dus)? Ik heb laatst ook eens bij een paar lessen gekeken en daar erg veel van opgestoken, dus...

Bovendien ben ik nieuwsgierig van aard en wil ik graag de mensen achter de namen hier leren kennen .
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Aangemeld
    Apr 2005

Ja natuurlijk!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd

je kunt ook gewoon meedoen natuurlijk, of is daar de mogelijkheid niet voor?

Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Kate is niet echt trailerproof en ik mag haar zelf niet vervoeren, dat maakt het wat lastig allemaal . Van kijken leer ik vaak ook veel en doe ik veel nieuwe ideeën op. Voorlopig hou ik het dan daar nog maar even bij, maar in de toekomst wil ook wel lesjes nemen van iemand!

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

Hoi Jossie,

Ik weet niet waar je precies woont, maar je bent welkom hoor, als je een keer wilt komen kijken (als Sanne ook nog wil komen...... ).

Maar je kunt natuurlijk ook altijd proberen om haar bij je thuis uit te nodigen, als je je paard nog niet kunt vervoeren..... Is tenslotte een goede oefening om uiteindelijk bij het trailerladen uit te komen...

Groetjes, Linda

Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

We gaan nu compleet off-topic vrees ik, maar waarschijnlijk zijn Saar en ik straks echt goed bezig met level 1 en Keet gaat ook beginnen. Dan is het leuk om 3 lessen in een keer bij iemand te regelen bij mij thuis. Tot die tijd kijk ik graag naar anderen . En dat trailerladen... komt vanzelf!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

@Jossie, je kunt eventueel ook wel een keer bij ons komen, dan doen we een combi-les. Of ik bij jullie. Ik ben ook ibv trailer. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst les gehad. Maar ik heb eerst nog heel veel wat ik zelf moet oefenen.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten