vandaag was het dan zover: Martine (sunshine4u) en ik kregen samen les van sanne.
Het was echt onwijs leuk! Ik heb zoveel kleine dingetjes ervan opgepikt: het verbeteren van de fases, beter onderscheid life-up/down, betere send en bring back; gewoon heel veel basisdingetjes waar je later tegen aan loopt (en waar ik al een beetje tegen aan liep) als je verder komt in de levels.
Kel heeft best wel veel go, en dat maakt dat ze heel snel op lichte fases reageert, maar Sanne heeft me erop gewezen dat het net zo belangrijk is om de whoa erin te houden, dus: life down = stoppen en niet nog 3,4 passen verder... Dat was een van de belangrijke dingen wat ik geleerd heb vandaag, en iets wat voor de meeste, zo niet alle games geldt.
Wat ook heel belangrijk is, is dat ik een betere opbouw in mijn fases moet krijgen. Ik had (heb) heel erg de neiging om een goede fase 1 te geven maar daarna vaak iets te fel te zijn, terwijl Kel eigenlijk niet zo veel nodig heeft. Dat kan haar best wel overvallen, en wordt ze onzeker van.
verder ook nog aan stick-to-me en de bring back van de yoyo en send en bring back van circling gewerkt o.a. Aan rijden zijn we niet eens toegekomen!(was ook niet erg handig voor ons, aangezien kel weer ontzettend last had van een verkoudheid, morgen komt de DA er toch maar weer bij
)
Dus wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!! Volgens mij vond Martine het ook heel leuk, maar aan haar de eer om daar wat over te vertellen als ze dat wil...
Thanxx Sanne!Voorlopig weer heel wat stof om mee verder te gaan!
Bladwijzers