Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: oortjes altijd plat

  1. #1
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    oortjes altijd plat

    Hoi,

    Sinds enkele weken heb ik met Bailey het ene probleem na het andere. Nu kijkt hij altijd zo zuur en liggen zijn oren plat naar achter. Dit is echt altijd! (op de wei, tijdends het borstelen, het spelen, ...)
    Ik ben aan het oefenen met eten en dan doet hij wel zijn oren naar voor maar als hij het eten gekregen heeft liggen ze weer naar achter.
    Hoe los ik dit op?

    Groetjes,
    Jolijn

  2. #2
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.329

    Re: oortjes altijd plat

    Moet je dit wel oplossen? Shiva doet dit ook al van in het begin, en het is al veel verbeterd uit zichzelf, gewoon met de tijd verbetert het. Ik zou gewoon geduld hebben. Trouwens, ik vind het onderhand al leuker geworden als ze zo met haar oren halfstok loopt, want dan weet ik dat ze op haar gemak is, als ze haar oren naar voor gepind heeft is haar aandacht niet bij mij en dat heb ik helemaal niet graag.
    Overigens, de laatste tijd hebben we soms momenten dat we superactief spelen, wanneer ik merk dat Shiva het echt leuk vindt, vooral liberty dingen in galop, en juist als zij het zo leuk vindt zijn haar oren hééél erg plat maar ik voel gewoon dat ze het leuk vindt, en ook ik kan me dan niet inhouden van het lachen van plezier .

    Hoe gaat het nu voor de rest? Is ie nog zo wild? Was net van plan om je vandaag nog een mailtje te sturen .

    xxx julieke

  3. #3
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: oortjes altijd plat

    Hey Julieke!

    Het probleem is dat hij dan durft bijten. Hij leg zijn oren echt plat... Het is dus eigenlijk een fase1, dit kan ik toch niet negeren? Als hij rust heeft staat hij ook zo.

    Wild is hij niet meer maar hij probeert toch nog steeds te bijten en te steigeren. Ik heb nu problemen met het opzadelen dan slaat hij en bijt ook heel hard. Ik ben heel hard met hem en merk ook wel verbeteringen. Eind februari ga ik op cursus bij Eddy en hoop zo toch wat respect te krijgen van Bailey.

    xxxJolijn

  4. #4
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.329

    Re: oortjes altijd plat

    Wow super dat je op cursus gaat!! Echt heel tof voor je!! Wanneer juist? Misschien kom ik kijken...

    Tja als hij probeert te bijten moet je maken dat hij je niet bijt hé , om het heel simplistisch te zeggen. Dus als hij in jouw bubble komt gewoon blocken. Hij mag proberen zoveel hij wil maar bijten mag hij niet. Shiva probeert nu soms ook nog te bijten maar ik maak wel dat ze niet kan bijten door haar uit mijn persoonlijke ruimte te houden. Hopelijk helpt dat wat...

  5. #5
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: oortjes altijd plat

    24/25 en 26 februari. We komen elke dag terug naar huis (Bailey blijft daar). Als je graag gaat dan mag je meerijden! Ik moet zelf een dag niet naar school gaan!

    Door die blocks steigert hij nuja geen reden om ze niet te gebruiken dus ik geef niet op! Ik heb wel dat hij dan tegen mijn arm blijft plakken en heel hard begint te duwen dus hou ik hem inderdaad uit mijn ruimte. Ik zal die oortjes even zo laten.

    Groetjes,
    Jolijn

  6. #6
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    34
    Berichten
    2.329

    Re: oortjes altijd plat

    Amai super dat je mag thuisblijven van school!!! Gelukzak! Ik laat je nog weten of ik meega of niet...

    En ja inderdaad niet opgeven als hij steigert, hou hem gewoon uit je ruimte, hij mag niet voelen dat je bang bent. Succes!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •