Bekijk Poll Resultaten: WIE OF WAT HEEFT JE INTRESSE GEWEKT VOOR PARELLI?

Stemmers
59. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Eddy

2 3,39%
  • Parelli (promotie) DVD's etc

5 8,47%
  • studenten

20 33,90%
  • overig

32 54,24%
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 72

Topic: POLL: Hoe je intresse gewekt voor PNH?

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

POLL: Hoe je intresse gewekt voor PNH?

Ik had ooit een engelse lerares die voor aanvang van het blok al meededeelde dat studenten van de HAVO slechter in engels waren als studenten van het VWO. Uiteindelijk bleken de voormalig HAVO studenten allemaal een beter accent te hebben en een beter punt te halen. Toch wilde na navraag van mijn kant de lerares niet toegeven dat de HAVO leerlingen beter waren. nee, ze bleef bij haar standpunt.

In het kader van dat trauma een kleine poll!!!!

WIE OF WAT HEEFT JE INTRESSE GEWEKT VOOR PARELLI?

a. Eddy
    b. Parelli (promotie) DVD's etc
    c. studenten
    d. overig

Ik zal meteen ff antwoorden. Elise heeft samen met frien mijn intresse gewekt en toen meegesleept naar de savvy days.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Re: POLL: Hoe je intresse gewekt voor PNH?

eigenlijk c, studenten: Martin (vorige eigenaar van Susan) deed wat Parelli voor: DUH???? Dat is gaaf!

Toen video One day with Pat Parelli geleend en totaal verkocht....

Zodra het kon Savvydays bezocht, in Munchen was dat... Tha master at work: wow!! Geweldig!

Toen de studenten. Birger zei nog: dit zijn heel gewone mensen die gekozen hebben hier veel tijd aan te spenderen... Yeah right dacht ik, dat kan ik nooit met Susan!!

Inmiddels kan dat ook grotendeels met Susan

May the horse be with you!

bij mij is het overig

Ik zat al vanaf het begin vast met Morrie w.b. de omgang. Hij was ronduit lomp en gevaarlijk, getuige de lange lijst blessures die ik heb gehad in de 3 jaar dat ik hem had.Ik had 5 jaar op een stal met vrijwel uitsluitend Norikers gewerkt, maar zo'n gecompliceerd exemplaar als Morrie was ik daar nog nooit tegengekomen.

Steffi van der Laarse heeft mij op een gegeven moment verteld wat met te doen stond: paard direct verkopen (wat zou betekenen dat ik verveor naar Oostenrijk moest regelen, want ik mag hem alleen terug aan het stamboek verkopen, waarop hij richting de salami zou gaan) of het Parelli programma gaan volgen. Ik heb dezelfde dag nog een pakket en spullen besteld.

Ik had er al wel veel over gelezen, maar dacht altijd dat het niet konmet eenzware koudbloed

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik werd getipt door Nicolien nav een vraag die ik op bokt stelde! Student dus!!!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Overig, in de vorm van Birger op de Equitana. Ik had al wel het e.e.a. erover gelezen, maar dat had ik over meerdere NH-methoden. Op de Equitana van 2001 waren alle NH-Goeroes op KFH na aanwezig, en de demo van Birger gaf de doorslag.

Ik ben later nog eens bij een paar studenten wezen kijken, maar toen wou ik er bijna weer mee stoppen; mèn, wat waren die hard tegen hun paarden. Dat wou ik nou juist niet! Gelukkig toen ook nog eens bij een les van Eddy wezen kijken, en dat sterkte me in het voornemen om er toch mee te beginnen.

Maar Birger gaf dus de doorslag.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Bij mij ook overige. Ik zocht op Google een andere manier om met Amon te werken op NH gebied, en kwam via Google hier terecht, en ben nooit meer weg gegaan
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik was op zoek naar een andere NHmethode dan die van Linda Tellington Jones. Via Anna(Anroomy) ben ik bij Parelli terecht gekomen. Stundent dus!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Of voor mij nu 'overig' of toch 'studenten' geldt, ben ik niet helemaal uit.

Ben er iig mee begonnen via internet, via de oude Yahoo group (toen nog E-group) NH-NL en daarna ook Savvy-NL waar ik via een zoektocht naar monty/hempfling op terecht gekomen was. Door verhalen van anderen over Parelli

Heb ff zitten teruglezen en ben tot de ontdekking gekomen dat uiteindelijk de eigenaresse van mijn 1e verzorgpony in Wageningen, mij ertoe aangezet heeft om met Parelli te beginnen. Zij had les van H. v Randwijk en in die tijd vond ik hem een goede instructeur (aldus mijn berichtjes) hahahah

Uiteindelijk ben ik, door contacten van die lijst, bij een les van Eddy terecht gekomen (nov 2003) waar Elise en Maaike ook aanwezig waren, maar op dat moment heb ik ze helemaal niet gezien of gesproken

Van de les heb ik weinig gezien, was vooral erg onder de indruk van de L1 video van Rixta (wauw, dat wil ik ook kunnen!)

Oei, beetje lang verhaal. Uiteindelijk moet ik dus toch stemmen voor 'student'

Ohja, ik lees in mijn oude berichtjes ook dingen als 'ik heb week OV, dus in het weekend naar een demo reizen wordt te duur' (retourtje wageningen-utrecht)... errug! En tegenwoordig rijd ik 500 km om 2 dagen naar een Honza les te kijken, hihihi. Het is dus maar net waar je het geld voor over hebt.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Bij mij is het ook overig, namelijk via google.

Myra was er een keer vandoor gegaan op buitenrit, waarbij ik op het asfalt was gevallen en een heleboel mensen een trauma had bezorgd (een kilometer lang omstanders aan de kant gejaagd)
    De staleigenaresse gaf me een pelham en die heb ik in mijn kast gelegd. `s Avonds gegoogled naar noodrem/paard en toen kwam ik op paardnatuurlijk.nl. De filmpjes bekeken en ik was diep onder de indruk. Toen hier een tijdje meegelezen, een keer bij Eveline op bezoek geweest en uiteindelijk pakket gekocht en spullen. Ik weet zeker dat als ik het niet had gedaan, Myra nu bij een ander dressuurproefjes had gelopen. Pfjew, dat is echt op het nippertje goed gegaan.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik heb gekozen voor de DVD van Parelli maar eigenlijk is het een combinatie van meerdere.

Ik zocht op internet naar een andere manier van omgaan met mijn paard en kwam zo bij Parelli terecht, heb zo'n promotie gratis DVD aangevraagd en stond versteld! Ben toen afgelopen zomer met een vriendin naar Lunteren geweest en heb daar Eddy met zijn studenten gezien en heb daar mijn level 1 pakket gekocht!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Bij mij overige.

Twee jaar geleden wilde ik mijn leven wat betrefd paarden over een andere boeg gooien. Ik wilde weg op de manege en wilde een eigen paard en als dat niet kon een vzpaard. Ik kwam op de site van.... PN terrecht en F. en I. (eigenlijk ook studenten dus) gezien. Ik vond dat parelli gedoe wel zeer interessant en ben toen hiet terrecht gekomen. Bijna een jaar later had ik al een beetje technische kennis en ik had zelfs al een pakket via Eveline.
    Toen ging het snel, heel toevallig had ik twee weken later al een bijna eigen paard die nog toevalliger helemaal groen was.
    [size=99px]Hij is gewoon speciaal gemaakt voor mij [/size]

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik heb overig aan gevinkt, dit omdat ik via de paardnatuurlijk site er het eerst opkwam, toen op dit forum terecht kwam (wat eigenlijk ook wel weer zou pleiten voor studenten,maar ja, je moet toch wát kiezen) en toen heb ik de demo dvd (ook die had ik dus aan kunnen vinken, haha) besteld bij de parelli site.... En toen was het twijfelen over! Het is bij mij dus ook een combi van meerdere dingen...

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Bij mij ook overig. Ik was op zoek naar een andere NH-methode en vriend-lief kwam aanzetten met Parelli

Ik zag overigens dat 'Eddy' nog op 0 % staat, dat is geen beste zaak
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik denk dat Niek hier wel verandering in zal brengen, tenminste dat verwacht ik
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Waarom zou ik ? Dit topic komt op mij een beetje rancuneus over en heeft de onderliggende toon van : zal ik toch maar zo mijn gelijk halen. Dit geeft zoiezo een weinig reeel beeld van de werkelijkheid aangezien zich hier maar een heel klein percentage parelliende nederlanders bevind...
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten