Ik lees eruit, dat je met de andere games eerst meer respect moet zien te krijgen.
Ik lees eruit, dat je met de andere games eerst meer respect moet zien te krijgen.
Ik wil hem niet overrompelen met vragenOorspronkelijk Geplaatst door niek
![]()
Horses and Live, It's all the same to me...
Ik zou zeggen, bestudeer al het beeldmateriaal op de dvd's/video's met betrekking tot dit onderwerp, ga de boekjes die bij level 1 horen eens grondig uitpluizen en bovenal eens kritisch naar jezelf kijken.
Ga eens na waarom je in een andere richting wel overkomt en juist hier niet, er is een reden en als je goed zoekt vind je hem en met behulp van gerichte vragen hier of aan Eddy kan iemand je vast verder helpen... Misschien een filmpje maken?
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Kzal nog een weekje oefenen, als het dan nog niet lukt, dan zal ik filmpje maken. Maar momenteel werk ik nog met een stalhalster en iets wat ooit een zweepje was. Met dat gepensioneerd zweepje durf ik dan ook niet echt hard gaan tikken, want dat komt hard aan. Dus mss dat het met de stick wel beter gaat. Volgens mijn bronnen is de carrotstick, leadrope, touwhalster en string onderweg![]()
Mij lijkt dat je gewoon verder moet gaan met de rest van de games, en driving vanuit zone 3 even laat voor wat ie is. Het is nieteens één van de 7 games, dus waarom zo´n haast hiermee. Je bent nog een beginneling, en nog niet eens bezig aan de circling game, waarom al zo moeilijk doen. Ga gewoon verder, verdiep jezelf eens wat meer, en doe meer savvy op voordat je dit soort dingen gaat vragen. Door het gebrek aan arrows in you´re shiver, loop je meteen vast als je moeilijkheden tegenkomt, dat blijkt nou wel weer.
ah, kdacht dat je les per les moest afwerken alvorens verder te gaanIk zal me dan voorlopig toespitsen op de andere games
![]()
Driving uit zone 3 staat idd gewoon in de boekjes bij de driving game, dus wel voor de circling.
Jaaa dat weet ik, maar het is niet een specifieke game. Als het paard het niet doorheeft of Jarno niet genoeg savvy, vind ik het niet raadzaam om dit dóór te zetten en veel verwarring/verzet/boosheid te kweken bij het paard.
Ook gezien het feit dat Jarno nog niet zo lang bezig is met level 1.
Waarom deze oegening niet even laten wachen dan.. tot hij meer savvy heeft?
Nou ja.. zo zou ik het doen. Ben absoluut tegen drammen, en Jarno zegt zelf dat het niet gaat vanuit zone 3. Paard heeft schijnbaar nog niet voldoende respect.
Oh, dat klopt zeker ja. Het is gewoon een variant op driving-game. En nog best een lastige ook!
Maar als je de boekjes denkt te volgen en je loopt hierop vast, dan is het niet voor iedereen logisch om gelijk maar naar een volgende game te gaan.
Ik las in dit tpoic:
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopi ... highlight=
dat je nog geen stick had.Nu snap ik dat het driven vanuit zone 3 moeilijkheden geeft.. Hoe voer je deze oefening uit zonder stick??Ik heb nog geen stick, dus waarschijnlijk dat het met de stick beter lukt,
met een oud zweepje, maar ik gebruik het handvat om te tikkenOok soms zo een platick buis, dat we gebruiken voor in de tuin. Dit komt totaal niet hard aan (heb het eerst heel hard op men benen getest)
![]()
Bladwijzers