Dat wordt wat straks, je hebt met al die leuke dingen voor de boeg helemaal geen tijd meer voor onsMaar straks in de States komt mijn kruidentuin weer in beeld hoor![]()
Dat wordt wat straks, je hebt met al die leuke dingen voor de boeg helemaal geen tijd meer voor onsMaar straks in de States komt mijn kruidentuin weer in beeld hoor![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Mijn forumverslaafdheid zal ik altijd behouden hoor, dus jullie zijn echt niet van me af![]()
www.crystal-carving.com
Ik denk dat het voor mij niet veel zal verschillen of je vanuit de VS post of vanuit Nederland, ik bedoel ik heb je nog nooit live gezien... En forummen kan overal
MIsschien is het juist wel leuk als je daar bent, dan krijgen we superfoto's en verhalen (hint hint). Als je maar gezellig bij ons op het forum blijft!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oké gelukkig maar!
Ik lees dat je elke keer zulke leuke dingen gaat doen dat ik bang was dat je geen tijd meer zou hebben voor forummen...
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
He dat kan ik jullie toch niet aandoen, wie organiseert dan een feessie?
Het zullen welliswaar heel wat andere verhalen van me zijn dan dat hier het geval was, maar denk zeker niet minder saai, tenminste ga ervan uit dat mijn verhalen niet saai zijn![]()
En nu weer rap ontopic zei de moderator streng![]()
www.crystal-carving.com
Saai zijn ze nooit! Grappig wel hihi maar oké ontopic![]()
Bladwijzers