Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Topic: Yo-yo game

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Re: Yo-yo game

Mafhaf en Amon bedankt!

Ik heb hetzelfde probleem (nou ja probleem) Unieko pakt graag alles vast. En zolang hij van de net gekochte uitrijdekens van de andere bakgebruikers afblijft ( gebeurt nog niet altijd) laat ik het ook maar toe. Ik wist alleen niet zeker of dat nou een goed idee was of niet. Heb nu maar besloten dat hij dat inderdaad maar lekker moet doen.

Skey ook bedankt!
    Alhoewel ik nu ik lees dat het ook onzekerheid kan zijn ik wel ga twijfelen, en misschien nog maar iets meer friendly moet doen. Had inderdaad al wel gemerkt dat we als we in relatief onbekend terrein spelen hij steeds vaker de klip in zijn mond neemt. Goed om te lezen dat ik dat dan toch niet moet negeren maar ervoor moet zorgen dat hij zich vertrouwder voelt.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forumlid e_horse's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Inderdaad erg duidelijk met die foto's! Ik zal eens opletten wat ik doe als Harlie het touw pakt, want volgens mij kon ik hier ook nog wat van leren
    www.harlie.nl

Actief Forumlid LekkerDier's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    44

Weer gedaan en genegeerd. Bij blijft toch in het touw bijten ondanks het negeren, maar bij is wel lief. Misschien vind ie het gezwiep gewoon irritant en pakt hij de klip bij voorbaat maar vast. Hij is en blijft gewoon braaf het spel uitvoeren, dus ik laat het maar zo. Bedankt voor de tips allemaal!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten