weet iemand leuke beginners oefeningetjes? ik wil ook gaan parellien, maar ben nog aan het wachten op een goedkope aanbiedingmss dat iemand mij nu alvast een oefening kan uitleggen ofzo?
weet iemand leuke beginners oefeningetjes? ik wil ook gaan parellien, maar ben nog aan het wachten op een goedkope aanbiedingmss dat iemand mij nu alvast een oefening kan uitleggen ofzo?
think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos
Hoi!
Ik ben eerst (voordat ik überhaupt nog Parelli kende..) veel wezen loswerken, dat deed ik al met haar toen ze nog een veulentje was. En vooral heel erg veel wandelen of fietsen! Dat is een goede stimulatie voor het ontwikkelen van een jong paard, als je eenmaal toebent aan het rijden zal je dit ook wel merken, volledig verkeersmak, en gewoon vertrouwd met 'buiten'. Gewoon veel getuttel er om heen..!
Loswerken kan je bij Emiel Voest leren, daar heb ik het geleerd, en heb daar zelf mijn eigen lijn uit getrokken zo'n beetje.
Succes!!
Wacht niet langer, koop voor € 17,95 "Het paard als partner". Daarin staan alle 7 Games uitgelegd. Grz ElsOorspronkelijk Geplaatst door agness
http://www.mediaboekservice.nl/product/ ... %20Partner
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Zegt zij, die ook in dit boekje staat![]()
DÃ*t moest ik natuurlijk meteen even opzoeken, want ik heb dat boek haha![]()
En jaaaa, ik vond haar, bijna achteraan, met een heel mooi stukje.
Nu rijst bij mij de vraag; wat is er met Mona gebeurd???????
ow dat ga ik ook eens opzoeken want dat boekje heb ik natuurlijk ook.
@agness, wat voor paardje heb je en hoe oud is die. Ik heb een 1,5 jaar oude haf en wandel er inderdaad veel mee langs de weg en verder doen we de seven-games wel eens (niet zo vaak) ik pas het eigenlijk gewoon altijd in de dagelijkse omgang toe.
groetjes Elianne
The darkest hour is befor it get light!!!
dus toch... ik heb 'm laatst verkocht, toen ik hier nog net rondneuste.. idd, wat is er met Mona gebeurt en nog een vraagje, ben je weleens bij een Friese merrie in Zuidwolde (groningen) geweest? want zoiets staat me ook nog bij...Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Bladwijzers