Heb het net al meegedeeld over de chat, maar in principe kan ik beide data.
Heb het net al meegedeeld over de chat, maar in principe kan ik beide data.
Mooi Elise! En nu Maaike nog... Maaike???? Laat effe wat horen, dan kan ik beslissen of het wel of niet doorgaat en zo ja, dan kan ik reclame gaan maken om nog meer deelnemers te vinden.![]()
ja, beetje druk hiero. Ben inderdaad 27 en 4 op vakantie. En 20 is helemaal niet handig voor me.... sorry.
Helaas, ik vrees dat ik bij deze zal moeten beslissen dat de playday niet door kan gaan, bij gebrek aan deelname. Tot nu heeft alleen Elise zich aangemeld, en iemand bij mij van stal, en dat vind ik toch echt te weinig om een playday voor te organiseren. Helaas Elise! Als je toch zin hebt om te komen spelen dan ben je van harte welkom, maar dan wordt het dus geen officiele playday.
Ik snap het, lijkt me ook leuker met een groepje he, volgens mij komen er drukke maanden aan ofzo en kan daarom niemand![]()
Misschien een keertje iets anders dan een gewone playday in het bos? Naar het strand, een dagtochtje oid?
Ik ben overal voor in, maar ik organiseer voorlopig even niks meer...Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Bladwijzers