ik ben al lang blij dat waldo het leuk vind om bij mij knuffels te halen maar dat is dus wel een probleem met de circling game.
In het boekje staat als hij naar je toe komt altijd belonen. NU keek ik verder en stond er dus als ie dus achter steeds stopt en dit ongeveer 5 keer doet, dan niet laten komen en zonder te kijken zorgen dat ie verder gaat. Dus zorgen dat je met de ene hand de send doet en de andere hand richting zone 2 de stick en string bewegen.
Ik heb dit dus niet alleen achter me maar eigelijk konstant...hij loop t vaak nog geen kwart en dan komt ie vrolijk naar mij gewandelt.
Vind dus moeilijk hoe ik hierop moet reageren want er staat dus dat je altijd moet belonen als ie komt, maar ja zo haal ik niet eens 1 rondje of het moet toeval zijn.
Moet ik hem dan toch maar gewoon wegsturen en hem alleen laten komen als ik wil zodat ie weet dat ie wel bij mij mag komen maar alleen als ik dat wil? Want dat zie ik als enige oplossing, maar waar geld die regel " als je paard naar je toe gaat staan of komt alijt belonen" dan voor?
Bladwijzers