Dankzij de tip van Wendytje heb ik zojuist dit boek besteld. Leek me zeer interessant boek met handige en nuttige tips om je paard soepel te maken en tegelijkertijd interessante grondwerk oefeningen met mijn paard te doen.
Hier nogmaals de link:http://www.cremebrulee.be/inge/
Groetjes Lidia

Antwoord met Citaat
Heel leuk gezicht!
(drukdruk namelijk). Maar het leek me een erg leuk boek en bridge en target pakt Odes goed op. Ze vond opstijgen heel moeilijk en door bridge en target gaat dit al veel beter (zolang er vreten in het spel is zucht....). We zijn echt een stuk verder gekomen.
tuurlijk!!! Het boek moet zich natuurlijk wel thuis voelen dat eventjes dat hij bij mij logeert!
!! Maar zo beentje bij beetje lees ik iedere dag wel wat! Alleen het begin dat kan Vita allemaal al en doet ze goed! Maar toch lees ik alles op mijn gemak door en snap ik het niet helemaal dan lees ik het nog eens net zo lang dat ik begrijp wat er precies gedaan moet worden. En volgens mij is dit boek niet helemaal in strijd met Pat Parelli. Want volgens mij heeft ze bepaalde dingen van verschillende stromingen van NH gepakt en die gecombineerd dus...
. Wat is het verschil met mijn enthousiaste "ja!" als mijn paard bij Parelli iets goed doet, en het snoepje dat daar soms op volgt? De vraag hoort hier wellicht niet hoor, maar kwam bij het lezen van dit topic bij me op.

Bladwijzers