Nou nog 2 keer level 2 halen! Da's pas stoer![]()
Nou nog 2 keer level 2 halen! Da's pas stoer![]()
May the horse be with you!
Ik heb nog steeds niet officieel mijn level 1 gehaald ( tja, ik schiet al in de stress als ik de camera zie maar er wordt aan gewerkt) maar zijn er dan ook nog mogelijkheden om mee te doen oid?
Bij Barbara hoef je niet eerst verplicht je L1 te halen om mee te doen met een L2 nivo cursus.
Deze workshop zit al vol, maar als je in januari ofzo mee wil doen met een workshop op jouw nivo, mail maar![]()
Barbara Bensmann Booking Office Nederland?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ik zoek nog mensen voor op de reservelijst van deze workshop (igv ziekte etc...).
Lima Bravo!
Moet ik eerst weten wat ons nivo is![]()
Hoever ben jij Cornelie?
Waar in de boekjes, wat zou je al kunnen filmen voor je L2 examen en waar wil je juist aan werken?
Duhhhhhhhhhh, uhm, een paar maanden geleden was ik bezig met stage 4 van level 2. Maar ik ben toen gestopt met het actief volgen van het programma. Ik (en pride) had er even geen zin meer in. Maar mede door het vernieuwde pakket ben ik weer helemaal enthousiast geworden en ga ik weer fijn aan de slag. Maar ik wil toch graag eerst mijn level 1 video maken voordat ik met paard naar een clinic oid ga. Dus voorlopig eigenlijk geen clinics voor ons.
Ja!! Je mag vast je eigen rubriekje openen hier, Mafhaf......alhoewel, het is hier een en al vraag en antwoord
![]()
Online....ik dacht dus idd aan iets via de computer, maar het is gewoon letterlijk ON LINE ha ha.
Hahaha dat krijg je wanneer de pc gewoon een onderdeel van je leven is geworden. Jaja online op internet. Nee het is inderdaad aan de lijn. Hmm nu klinkt het weer als een dieet. Ach het is aan het touwtje vast.Oorspronkelijk Geplaatst door lila
ride like the wind
Whoeha, aan de lijn!!!!!!
Bladwijzers