Hoi, ik ben begonnen met level1 begin september en midden oktober werd de witte string vervangen door een rode.
Hoi, ik ben begonnen met level1 begin september en midden oktober werd de witte string vervangen door een rode.
wat is dat toch met die strings??? Heeft dat een speciale betekenis??Oorspronkelijk Geplaatst door enzo
![]()
bye
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Net als bij Judo geeft de kleur van de string aan welk Level je bent. Rood is dus iemand die officieel Level 1 heeft gehaalt. Alle kleuren van de Levels weet ik zo niet, maar ben ervan overtuigt dat er een aantal hier zijn die dat zeker weten wel wetenOorspronkelijk Geplaatst door Elineke
![]()
www.crystal-carving.com
Ik ben in september begonnen met parelli met mijn pony en in november was ik met het grondwerk klaar en ben ik met het rijden begonnen. Omdat ze begin december verhuisd is naar een andere stal heb ik sindsdien niet echt veel meer gedaan zodat ze genoeg tijd krijgt om daar te wennen. Maar ik denk dat als ik gewoon door had kunnen gaan met haar, ik in 4 maanden klaar zou zijn geweest.
Met mijn verzorgpony ben ik een maand geleden begonnen en ik denk dat ik met hem nog hooguit 2 maanden bezig zal zijn met level 1, maar waarschijnlijk nog wel korter.
Grondwerk is zowat klaar ( alleen sideways 1 kant op, moet nog beter)
en rijden zijn we nog mee bezig. Ben in de herfstvakantie begonnen dus nu 3 maanden ofzo bezig
Ik heb level 1 ongeveer in 6 of 7 maanden gedaan. Maar eigenlijk zegt dat niet veel, want tis maar net hoeveel tijd en energie je erin steekt, en hoevaak je je paard ziet. In ieder geval zit ik nu in begin level 2, al doe ik ook sommige dingen die eigenlijk eind level 2 pas aan de orde komen en die dingen gaan ook echt goed. Ik fiets een beetje kriskras door het programma dus.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
ik heb in juli mijn pakket gekocht, bij het tournament in Lunteren. Ik heb nu pas game 1 en 2 gedaan
![]()
![]()
game 3 en 4 lukken me niet!! Dus ik zit vast..............
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Tip: open er een toppic over. Wellicht kan iemand je er mee helpen
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ik ben begin november echt begonnen en ik ga a.s. maandag filmen, dus 2,5 maand á 3 maanden zeg maar.
Ik ben ondertussen in de laatste 2 weken al een beetje aan level 2 begonnen, maar kan bv wel al trailerladen vanaf het spatbord. (Nu heeft trailerladen bij mij een hoge prioriteit, want als ik wil rijden moet ik eerst naar de bak met de trailer)
Hey deze toppic wou ik net openen.. maar iemand anders was me dus voor![]()
Ik begin als het goed is vanaf volgende week officieel met parelli (dan krijg ik mijn pakket) maar ik doe al enige tijd aan mijn eigen theorie, die achteraf ook half parelli is.
Eigenlijk ben ik ik dus al een jaar met nh bezig, of iets wat erop lijken moet dan, want veel doe ik niet omdat ik immers geen begeleidend pakket heb/had.
Ong. 5 maanden geleden begon ik goed met prutsen, soms het zadel weglaten, daarna op (stal)halster gaan rijden.. en nu rijd ik sinds 4 maanden alleen nog op touwhalster en zonder zadel. Eerst moest ik nog een zweep als een soort extra teugel gebruiken omdat wim niet echt geloofde dat ik het serieus meende.. naja nu kan het alweer bijna 3 weken zonder.
Ik ben echt razend benieuwd hoe lang ik erover ga doen, en ben ook heel enthousiast erover (duh)
Ben ik nu offtopic aan het waaien of sla ik gewoon door?![]()
Ik ben in de zomer begonnen, juni geloof ik. Het grondwerk zijn we nu zo`n beetje doorheen en dat gaat best goed. Al moeten hier en daar nog wel wat puntjes op de i. Met rijden moet ik nog wel een aan paar lessen doen waaronder follow the rail. Maar ben daar nog niet aan begonnen. Het lijkt me zo saai om 7 dagen achtereen alleen over de hoefslag te rijden..
Ik kan dus nog wel even vooruit in level 1![]()
Ik ben nu 5 weken bezig ofzo,
Moet game 6 en 7 nog verfijnen en passenger en trailerloaden![]()
Ik ben niet heel consequent per week, as zondag heb ik bv wedstrijd dan train ik daarvoor,
wel is dat voorlopig mn laatste wedstrijd enstort ik me volledig op parelli![]()
Toch vreemd hoe lang dat sommigen met een level 1 bezig zijn. Ze zeggen trouwens heel veel in het programma dat je aan level 1 niet te veel tijd moet besteden. Dat je zo snel mogelijk naar level 2 moet doorstoten omdat het anders saai wordt voor je paard. Ik ben nu door het level 1 (op het rijden na) en dat koste me een 3 tal weken, waar ik per week 3 dagen gemiddeld met men paarden bezig was. Ik kan me niet voorstellen dat ik maanden altijd die zelfde dingen zou doen. Nu gebruik ik al obstakels enzo, om het plezant te houden.
Horses and Live, It's all the same to me...
Interessant.... Ik begin jouw keuze voor jouw MSN-adres ( http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopi ... 9324#69324
En nog een tip: stuur vooral gauw een bandje aan Eddy, voor een officiele assessment. Dat is veel méér status, dan een self-proclaimde L1-afkondiging. Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Begrijp me niet verkeerd, ik beweer niet dat ik zo maar eventjes een perfecte level 1 ben, verre vanMaar ik zou me doodvervelen mocht ik daar een aantal maanden mee bezig zijn. Maar zoals je zegt, ze zullen al op een veel hoger niveau zitten dan mij.
Horses and Live, It's all the same to me...
Bladwijzers