Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: [L1] driving Game

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

[L1] driving Game

Hallo,

Ik stel hier even de vraag omdat ik het idee heb dat ik iets nit helemaal juist doe bij de driving game.
    Deze gaat eigenlijk heel erg goed. Op 1 puntje na, de achterhand omzetten.

Als ik naast Marinde sta, dan buig je zeg maar iets door (hoop dat jullie dit begrijpen?), en doe ik de fase 1. Fase 1 is in dit geval dan kijken of/en met je vinger wiebelen (Wil je je achterhand omzetten?).
    Hier reageerd Marinde wel goed op en zet dan ook een paar passen om, maar ze komt niet helemaal recht voor me te staan.
    Meer schuin naar me, ze staat dan meestal 2 á 3 pasjes verwijderd van het; recht voor mij staan.
    Zodra ze omzet, sta ik rechtop en kijk vriendelijk met een glimlach op mijn gezicht en doe het dan nog eens, helaas staat ze dan weer niet recht voor me.

Wie heeft er misschien wat tips, adviezen aan de hand van mijn verhaal?
    Alvast bedankt!
    No one can teach riding as well as a horse.

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: [L1] driving Game

Ik weet niet of ik je uitleg goed begrijp. Maar zoals ik het begrijp klinkt het als een positie-questie. *Jouw* ('verkeerde') positie, die ervoor zorgt dat Marinde zó ( 'verkeerd') komt te staan. Dus anders komt te staan dan je wilt (maar wel zoals je het haar vraagt )

Probeer het eens terwijl je een halve circel "sluipt". Zoals de bollling van de letter [size=99px]D[/size]. Stel de rechte streep van de *D* als Marinde voor en de bolling van de D als de lijn die je naar de achterhand "sluipt" . Sluipen en wijzen is je fase 1. Richt je op zodra ze de achterhand wijkt en kijk haar aan. En laat me weten, of ik je vraag goed begrepen had . Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Actief Forumlid Free rinny's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: [L1] driving Game

Volgens mij begrijp je het wel
    Vandaag heb ik het geprobeerd.
    De ene keer lukt het wel heel goed, de andere keer gaat het wat minder.
    De halve cirkel (bolling D), ging ook wel, al draaide ze te snel met me mee.

Ik denk dat ik hier wel verder mee kan komen
    No one can teach riding as well as a horse.

Bladwijzers

Forum Rechten