Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Evenementen dag

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Evenementen dag

Hallo allemaal.

Ik heb al eerder verteld dat ik samen met een aantal klasgenoten een dag moet organiseren.
    Nu gaan wij een soort Horse-event in het klein organiseren.
    Daarbij willen we demonstraties laten zien van de dressuur, het springen, eeen ras, het mennen, het western en het natural horsemanship.
    Alles op het gebied van paardensport dus.
    En tevens willen we ook graag een stro-dorp hebben op die dag.
    Nu zijn wij het niet eens over de dag.
    Ik wil het graag op de zaterdag houden, omdat ik denk dat dan de meeste mensen kunnen(iedereen is welkom), maar een aantal mensen willen het op de vrijdag houden. Op welke dag zouden jullie het houden en waarom?

Verder zoek ik nog mensen die een demonstratie willen houden(op welke gebied dan ook) en mensen die een standje willen plaatsen in ons stodorp.
    Dit mag een standje zijn met informatie, maar ook een standje waar je spullen in verkoopt.

Dus wil(t) u/je een demonstratie geven of een standje plaatsen of weet iemand een persoon die dit wel zou willen doen neem dan contact met mij op via atlantis1305@zonnet.nl

Verder informatie over deze dag volgt.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

Re: Evenenten dag

ik zou het op zaterdag doen. Dan kunnen inderdaad de meeste mensen, en ook kinderen.

ps. misschien kun je je titel nog veranderen als je op edit klikt naast je eerste bericht in dit topic.

groetjes! sandra

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Evenenten dag

Het is maar net hoeveel publiek je zoekt. Op een vrijdag moeten veel mensen werken. Op een zaterdag zijn er al veel meer mensen vrij en kunnen kinderen ook mee. Als je het in een vakantie regelt, neem bv de kerstvakantie dan kun je het bv wel op een vrijdag doen. Ik denk dat je dan weer mensen kan trekken die bv een ov-jaar kaart hebben. Dan heb je de leeftijdsgroep student te pakken en natuurlijk de rest van paardrijdend nederland die vrij is. Daar vallen ook veel jongeren onder. Ik zou het zelf op een zaterdag of een zondag doen dan heb je de grootste kans dat je mensen hebt. Verder moet je natuurlijk ook goed kijken of er op die data al geen andere grote paarden evenementen zijn.
    ride like the wind

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Re: Evenementen dag

Zoals Mandy al zegt: wanneer het niet in de vakantie is, doe het dan op een zaterdag, anders kunnen er echt niet veel mensen. Of het moet alleen de vrijdag namiddag/avond zijn.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Zoals Mandy al zegt: wanneer het niet in de vakantie is, doe het dan op een zaterdag, anders kunnen er echt niet veel mensen. Of het moet alleen de vrijdag namiddag/avond zijn.
    maar dat is zo'n zonde van je dag. Zo te zien willen ze nogal wat doen en ik vraag me af of dat wel in een middagje en een avondje te doen is. En als je het ook tot in de avond laat duren dan moet je er ook rekening mee houden dat de mensen willen eten. Zo rond een uur of 6 7 krijgen de meeste mensen toch honger.
    En het probleem van alles in een korte tijd proppen is dat er niets fout moet gaan. Alles wat net even niet lukt kost weer tijd. Je moet het net zien alsof je voor een grote toets gaan plannen. Kijk wat je wil doen, schat de tijd in wat je voor welk onderdeel kwijt bent en zorg dat je wat uitloop tijd hebt mocht dat nodig zijn.
    ride like the wind

Actief Forumlid Beitsche's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.
    Ik hoop dat we veel demonstraties kunne verzorgen op die dag, zodat we er een leuke dag van kunnen maken.
    Ik laat jullie verder nog wel weten wanneer en waar het plaats gaat vinden.

Greetzz

Bladwijzers

Forum Rechten