Zoals ik gisteren beschreef in de week van... heb ik een "probleempje" met grondwerken met Kate.
Het is een beetje vaag vrees ik, maar het komt erop neer dat ze game 2 en 3 prima doet als ze los (van mij) is, dus zonder dat ik haar vasthou aan het touw. Met het touw vast, heb ik echt behoorlijk veel druk nodig (zelfs fase 4 weerstaat ze lang). Bijvoorbeeld bij game 2, hang ik met mijn volle gewicht op mijn cs en nog wijkt ze niet... Ik zit op de plek waarbij ze wel wijkt als ze los staat.
Ook lijkt het wel alsof Kate wel gaat als er een doel is, bijvoorbeeld als de aan de kant moet om het hek open te maken of als ze in een gat dreigt te stappen. Dan maakt het niet uit of ze los of vast is trouwens.
Ik snap er niks van, ik wil graag wat met haar doen, maar ik kan dus weinig oefenen als ze alles alleen maar los wil doen zeg maar...
HELLUP!

Antwoord met Citaat
) alle games altijd een doel te geven. En vertel dan of dat wat uitmaakte!!!!

. Dan maar geen level 1 officieel, maar eh... hoe weet ik nou wanneer wij door kunnen naar 2?

en het lijkt me een prima plan. Maar je kan misschien on-line doelen gaan zoeken/maken. Dus driving game door het hek yoyo door het hek. Oftewel doelen maken en het op die manier voor haar nuttig maken. Dat probeert ze nu ook te vertellen, toch? Je kan bijv. water halen samen met haar en dan de games hierin verwerken. On-line dus. Maar wat ideetjes hoor. En wat betreft je overgang naar Level 2? Die maak je dan wat mij betreft als je naar jou idee op z'n Kate's de level 1 dingen wel hebt gehad. Er schijnen meer creatieve dingen in het nieuwe Level 2 te zitten en misschien is dat nou nét wat jullie kunnen gebruiken!
  Dit was precies wat ik ook metteen dacht, alleen kan jij het zo mooi uitleggen.

Bladwijzers