Is 6 personen het maximum? Heel misschien wil een vriendin van me wel meedoen... Maar als het toch al vol zit, hoeft ze daar ook niet meer over na te denken natuurlijk.![]()
Is 6 personen het maximum? Heel misschien wil een vriendin van me wel meedoen... Maar als het toch al vol zit, hoeft ze daar ook niet meer over na te denken natuurlijk.![]()
6 is toch het minimum?
en 10 het maximum?
Jammer dat het wat te ver weg is, anders had ik paps ook even heel lief aangekeken. Hoeveel kost het eigenlijk?
Zou voor Tamara wel wat zijn, ontspannen lopen. Rijden in een vreemde omgeving is nog lastig, maar als ik het goed begrijp kun je ook gewoon lekker de hele tijd grondwerken? Zucht...ik wacht denk ik maar tot Wim wat meer richting 't Zuid-Westen komt![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Voor zo'n dag privélessen klopt dit helemaal!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Dus Marja, je vriendin is van harte welkom!
May the horse be with you!
Oké, dat is mooi! Ik zal het aan haar doorgeven. Ze moest er geloof ik nog wel even over nadenken, dus het is nog niet zeker hoor. Als ik meer weet, laat ik het wel horen!Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
45 minuten privéles kost in Lunteren 45 euroOorspronkelijk Geplaatst door Linda
Als Wim een stuk verder moet rijden, kan het duurder zijn (Belgie)
Plus bakhuur/paddock/stal (dat laatste is nog meer afhankelijk van de lokatie). Bij ons 8 euro voor bakgebruik en 2 euro voor kale paddock, zelf uitmesten.
Tot hoelang heb ik tijd om te bedenken of ik hieraan mee wil doen?
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Liefst natuurlijk zo snel mogelijk. Gelukkig hebben we al 6 mensen, maar meer is altijd fijn voor als er een uitvaller is. Dus je hebt nog wel even.
Stand van zaken:
Allegro
Siem
Martin
Antiope
Marja
Karianne
Mariecke kan helaas niet
Marja, wil je vriendin nog meedoen?
Rebanna, weet je het al?
hai mafhaf
zet mij maar met een vraagtekentje neer.. eventjes uitzoeken of mijn vaders auto een trailer mag trekken zoja dan doe ik mee...
gr marja
Ik heb haar niet meer gesproken!
Ik hoop haar morgen te pakken te krijgen en hopelijk weet ze me dan te vertellen of ze mee wil doen.
Verandert de les in Wassenaar hier nog iets aan? Geen probleem hoor, kan me voorstellen, ben slechts benieuwd.Oorspronkelijk Geplaatst door maya_longlane
Marja: is goed joh, geen haast, we hebben genoeg mensen dus er is geen stress.
nee hoor, de wassenaar les verandert hier niks aan ...
april les in lunteren, mei les in wassenaar..![]()
Kan helaas niet meedoen, heb zakelijke verplichtingen.
Dus helaas mijn naam kan niet tussen het rijtje staan!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
mag je ook gewoon komen kijken?
Bladwijzers