en tijdje terug zijn Myra en ik bij Wim geweest voor lessen en ik zei meteen dat ik graag wilde werken aan mijn angst voor het rijden. (ik ben na een val erg bang geworden voor het rijden en dat is eigenlijk nog erger geworden nadat ik een tijd alleen grondwerk heb gedaan)
Toen ik de eerste keer les had, ging het na 5 minuten al heel goed en de rest van de week was echt fantastisch. We hebben hele leuke dingen geleerd en ik nam me voor om dat thuis meteen voort te zetten. Dus de week dat ik thuis was gekomen heb ik drie keer gereden en dat ging inderdaad nog steeds wel goed. Het ging echter steeds minder goed, ik werd steeds banger en nu kan ik me al niet meer voorstellen dat we ooit zo gemakkelijk reden.
Ik wil het heel graag, maar ik ben zo bang dat het er nooit van komt. Als ik er al op durf schrikken we (ik vooral, Myra volgt braaf) van elk blaadje. Meestal ben ik er na 5 of 10 minuten ook weer af. Terwijl ik bij Wim elke dag wilde rijden en daar ging het echt zo goed en waren we zo relaxt.
We doen nogsteeds veel grondwerk dat meestal heel goed gaat en heel relaxt, anders ga ik zeker niet rijden. Maar zelfs als we dan met grondwerk op een punt zijn dat ze heel leftbrained is en zacht, ben ik alles weer kwijt als ik erop zit.
What to do??
Bladwijzers