Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: Playday in Herpen?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Playday in Herpen?

Enthousiast geworden door weer een superleuke playday gisteren in Lunteren, wil ik nu toch nog eens een poging wagen om een playday bij mij op stal in Herpen te organiseren. Aangezien de vorige playday in Herpen niet zo'n succes was (ging niet door, 0 deelnemers) wil ik nu eerst eens peilen wie er dan zouden willen komen en wanneer. Ik zit te denken aan een zaterdag of zondag eind november of december. We hebben een binnenbak die afgehuurd kan worden (tegen betaling) en er is ook een buitenbak die gratis gebruikt kan worden.

Laat maar horen, wie wil er komen?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004
    Zoals ik al op yahoo heb gezegd. Zet mij maar weer op de lijst.
    Irene

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Playday in Herpen?

als het voor mij bereikbaar is dan wil ik wel komen als toeschouwer
    ride like the wind

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Ik heb in principe altijd interesse, maar ivm vervoer wil ik de datum bijtijds én liefst in overleg prikken.

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36
    Tjah ik zou heel graag komen maar mijn probleem isnatuurlijk dat ik één van de enige belgjes ben hier op dit forum, dus het ongeveer 2uur rijden, net iets te veel denk ik, zeker ook omdat ik geen trailer heb. Ik vind het echt jammer, een andere keer is het misschien wat dichter bij de grens...?

xxx Julie

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Ja, of je organiseert een belgische playday

Kristien (ook hier op het forum) is van het Belgische booking office en zij regelt ook playdays...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Leeftijd
    36
    Hmm zelf een playday organiseren zie ik nog niet direct zitten, ben nog niet begonnen met Parelli dus euh... niet erg handig als de organisator zelf nog bijna niets weet over zijn playday Ik zal eens kijken voor die playdays die Kristien organiseert.

xxx Julie

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Voor mij is het ook meer dan anderhalf uur rijden!! maar omdat ik vrees dat er ook geen mensen deze kant op komen ga ik tóch maar die kant op. gewoon doen!!

Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Voor mij is het ook meer dan anderhalf uur rijden!! maar omdat ik vrees dat er ook geen mensen deze kant op komen ga ik tóch maar die kant op. gewoon doen!!
    Ik weet niet hoelang ik er met het openbaar vervoer over zou doen(als het al bereikbaar is), maar je moet wat op een gegeven moment. Ik wil namelijk toch wel eens zo'n playday meemaken ondanks dat ik zelf niet mee kan doen.
    ride like the wind

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Met OV is het vanaf Den Bosch echt niet ver. Ik zou je wel kunnen oppikken met de auto.

Hoe ik mijn paard meekrijg naar de Playday is nog maar de vraag, want erheen rijden is voorlopig nog geen optie (ivm zijn rug) en ik weet niet of Vincent nog een keer wil rijden.

Nouja, misschien komen er mensen vanuit het noorden langs Wageningen met een plekje vrij in de trailer...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Apr 2004

Nou is dat een optie zou zijn dan sla ik die niet af natuurlijk Kijk maar wat voor jou het makkelijkste is. Maar herpen heeft geen station had ik ook al gezien. Dus dan moet ik eerst met de trein naar een andere plaats en dan met de bus verder. marja als je dit leest zou je dan tegen de tijd wat adresgegevens naar mij willen sturen. Bij die OV pagina's moet je namelijk een adres enzo invullen om je route te kunnen bepalen.
    ride like the wind

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Je bent af en toe echt een schaapje Mandy . je kunt toch gewoon met mij en Sjo meerijden?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Je bent af en toe echt een schaapje Mandy . je kunt toch gewoon met mij en Sjo meerijden?
    Oké dan ben ik af en toe een schaapje. Zou nog geen eens zo'n slecht idee zijn. Schapen hebben wol en hebben het dus niet koud. Dat kan ik niet altijd zeggen
    Ik vind het harstikke lief dat jullie mij mee willen nemen, maar ik jullie verder niet onnodig belasten ofzo. Voor wie is het 't makkelijkste om mij mee te nemen?
    ride like the wind

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Onnodig belasten? Als we toch bijna in Den Bosch komen dan is het niet zo belasten hoor. Of je vraagt aan pa/opa of ie je ff afzet in biezenmortel, of je komt met de bus. Of met de trein naar tilburg halen we je daar ff op van te voren. Zoveel moeite is dat niet hoor
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004

Nou zeg maar wat je het liefste hebt voor mij zijn alle mogelijkheden mogelijk. Als iemand mij in de biezemortel moet afzetten dan kijk ik mijn opa even lief aan, blijf ik daar slapen en dan brengt hij mij de volgende ochtend wel naar jou toe. Kan ik mooi nog de zaterdag met cheyenne spelen en rijden (jaja we zijn al aan het rijden toe). Tenminste alle playdays zijn tot nu toe nog op zondag geweest dus neem aan dat dit niet anders is. Ik vind het al harstikke lief van je dat je me mee wil nemen.
    ride like the wind

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten