Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: Hoe goed ben jij geïnformeerd over Jakobskruiskruid?

Re: Hoe goed ben jij geïnformeerd over Jakobskruiskruid?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Eh.. de score-teller klopt niet, had één vraag van de 20 verkeerd en ik krijg 17 punten?
    Hihi, da´s om je EF te testen * *

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik vond het spijtig dat ik daarna de goede antwoorden niet te zien kreeg. Ik had er 16 juist maar ik heb eerlijkgezegd op drie vragen gegokt
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ik had 18 vragen goed. Ik ben blij dat ik me erin verdiept heb, want het blijkt dat het dus gewoon in de wei staat waar mijn paard ook bijna dagelijks in staat . Gelukkig heb ik daar maar één plantje kunnen ontdekken, maar in de andere weides staan er veel meer. Ik zag er gister zelfs één tegen die al tot mijn knieen kwam. Ik heb het tegen de stalhouder gezegd, hij wist het zelf nog niet, maar heeft geloof ik niet echt haast om ze weg te halen...

Aan de ene kant krijg ik er een onrustig gevoel van dat ik weet dat het in mijn omgeving ook voorkomt, aan de andere kant ben ik blij dat ik het nu kan herkennen, dan kan ik tenminste zorgen dat mijn paard niet de kans krijgt om ervan te eten.

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Ik vond het spijtig dat ik daarna de goede antwoorden niet te zien kreeg. Ik had er 16 juist maar ik heb eerlijkgezegd op drie vragen gegokt
    Als je een vraag fout hebt komen er kleine vraagtekens naast de vragen te staan, als je daar op klikt krijg je het goede antwoord te zien.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Eh.. de score-teller klopt niet, had één vraag van de 20 verkeerd en ik krijg 17 punten?
    Hihi, da´s om je EF te testen * *
    M'n EF ???? Wa-is-da?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Emotional Fitness

May the horse be with you!

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lon
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Als je een vraag fout hebt komen er kleine vraagtekens naast de vragen te staan, als je daar op klikt krijg je het goede antwoord te zien.
    bedankt dan ga ik de test nog eens doen.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

ik had er ook 18 goed. Bij ons stikt het ook van die planten. Wij zijn van de week al enkele keren bezig geweest ze te verwijderen. We hebben zo'n vork gekocht en dat werkt prima!c

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten