En, en?? Is er makkelijk doorheen te komen, of moet je iedere zin 3x lezen?Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
En, en?? Is er makkelijk doorheen te komen, of moet je iedere zin 3x lezen?Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
Ik vind het juist een heel praktisch boek, helemaal niet vol psychologie. Je vliegt er doorheen - Stephany schrijft erg beeldend.
Met Danny heb ik eigenlijk nooit angst en in die zin leek het me van tevoren niet een boek waar ik wat aan zou hebben, maar het tegendeel is waar! Op lastige klussen pas ik de strategie toe van "begin er aan en na 10 minuten mag je stoppen - als je dan nog wil stoppen" en dat werkt heel goed![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
als ik het kan lezen, kan iedereen het lezen![]()
Vond het boek ook echt goed, kostte wat moeite om eraan te beginnen, maar inderdaad: Het klopt gewoon! En nu moet ik lastige dingen ook vanmezelf in ieder geval proberen.
Elineke: het is al vaker gezegd maar het werk echt! Volg het programma, op een gegeven moment ben je bij het opstappen beland, dan de passenger lesson. En pas daarna denk je he? Ik heb gereden? Ben vergeten bang te zijn.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
tof tof, kijk er echt al naar uit... nog even wachten... Het is net zo spannend alsof de sint komt ofzo
![]()
LOL![]()
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hoi Eline,
Met Parelli leer je steeds weer grenzen verleggen.
Het boekje van Dr. Burns zit in het level2 pakket, niet in het eerste. Het is nu uitgeleend en als ik het terug heb mag je het ook wel eens lezen. Ik laat het je wel bezorgen via familie
groetjes Brenda
keep it fun!
Ik ben zelf ook heel erg bang geweest met rijden.
Nu gaat het harstikke goed, je 'moet' daar gewoon doorheen.
Neem de tijd en forceer niets!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
waar ik ook mee gestopt ben (weet niet of het bij jou van toepassing is) is het buitenrijden met anderen en dan heb ik het over anderen die hun paard niet onder controle hebben. ik ging vaak buiten rijden met een stal genoot maar zij had haar paard niet goed onder controle (ze bleef er wel opzitten maar het was net een rodeo) hierdoor werd mijn paard ook onwijs druk en onzeker, waardoor ik ook weer onzeker werd
Doe het gewoon lekker in je eigen tempo en zoals eerder gezegt parelli helpt enorm... en wat is het probleem als je pas na level 3 grondwerk voor het eerst op je paard gaat zittenveel succes!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oh, bedankt Brenda, ik kijk er al naar uit!!!!!![]()
Ik heb een goed voornemen voor dit jaar (had ik eigelijk al ieder jaar gezegd, maar het moet er toch ooit eens van komen): Erop kunnen rijden van de zomervakantie
!!!!!! Met al jullie goede tips zal het er zeker van komen........Maarja, niet lopen voor je kan stappen....
!
2 games gaan al goed, de derde en vierde niet (1 begon te bokken, andere niet gedaan). Maar ging al bij al toch goed
![]()
bye
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Bladwijzers