Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Topic: Verslag videoavond in Driehuizen

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Verslag videoavond in Driehuizen

Gisteravond is dan de videoavond bij Madelon in Driehuizen eindelijk doorgegaan. Ik moest wel lachen, want ze woont werkelijk in de middle of nowhere. Een heel smal dijkje met aan weerszijden een onbestendigde diepte (het was donker, dus moeilijk te schatten hoe diep) slingerde zich naar haar huis. Fer had spijt dat hij zijn mijnwerkershelm met lamp niet meehad, want sinds tijden troffen we weer eens een aardedonker Nederland aan. Dit hadden we vorige week nooit heelhuids gered met de ijzel toen, geheid dat ze ons de volgende dag een verdieping lager hadden aangetroffen, verkreukeld en al. Was dus een spannend ritje, maar wel heel leuk.

We waren bijna de laatste die aankwamen, om half negen kwam Nienke07 binnen met haar anky bandages, die ik uiteraard gelijk wilde zien. Helaas voor jullie mochten ze niet vastgelegd worden

De dvd's gingen in de speler, en tijdens het kijken werd er flink gebabbeld, of was het tijdens het babbelen werd er af en toe gekeken
    De momenten dat het even stil was, waren de momenten dat we ons tegoed deden aan, snoep, snoep en nog eens snoep, koek, chips en cola. Jammie . (Heel erg bedankt voor de goede zorgen Madelon )

We hebben gekeken naar het level1 filmpje van Nicolien en Evelien. Wat Parelli dvd's gezien van o.a. een springende Pat. Dat was echt hilarisch, want met een westernzadel springen is al 1 ding, maar Pat het zien doen is nog zotter. Hij hing af en toe een halve meter boven het zadel, en kwam ook nog eens veel te laat met de sprong mee, dus paard stond allang weer op vier benen, en toen lande Pat nog eens .
    Verder een bungee jumpende Pat en Linda gezien, en een stiervechtende Pat. Dat laatste kon ik niet echt rijmen met een NH visie, maar zo zie je maar weer, mensen bewandelen wel eens zijsporen naast het hoofdspoor.

Heel gezellig dus allemaal. Voor we het wisten was het alweer 23.00. Aangezien Evelien bij ons zou slapen, en de volgende dag door de Groom naar haar werk gebracht moest worden, we in een bijna staat van ontbinding waren (errug drukke week, zeer vermoeiend), gaven wij het startschot voor vertrek.
    Maar niet voordat we met Madelon mee de schuur in moesten om haar vierbenig spul te bekijken. Het ohhh en ahhh (vooral door mij) was niet van de lucht bij het zien van een ienieminie zwart shetje. Die keurig met de voorbeentjes op een stapel stenen ging staan om zichzelf nog beter te verkopen. Nou ja verkopen, dat had ik dan gewild, had hem zo mee genomen. Heb geprobeerd hem onder mijn jas te stoppen, maar viel op, stak nog een achterhand onderuit . Dus heb dat kleine draakje helaas bij Madelon moeten laten staan. Dat was een behoorlijke anticlimax hihi (Maar Nienke zag mijn leed , en toen ik thuiskwam vondt ik in mijn inbox een foto van haar Tommie voor boven mijn bed, thanks Nienke )
    Haar grote paard (sorry ben de naam vergeten ) was jaloers en liet dat dan ook merken door keihard tegen de boxwand aan te trappen. Denk nog even en de planken vliegen ons om de oren

Kortom was een gezellig avondje, en ontzettend leuk om weer nieuwe mensen van het forum te ontmoeten.

In het verslag van Nienke in de "week van" zullen nog wel meer foto's voorbijkomen, maar dit zijn de drie die wij gemaakt hebben.

Nienke die ons allen vastlegt

En de Groom die ons allen weer in de picture zet. Helaas waren er al een paar weg, dus compleet zijn we niet meer.

www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Verslag videoavond in Driehuizen

Leuk verslagje!!!
    Heb nog een verrassing achtergelaten in de auto bij Fer, om ff af te kicken

Het was idd erg gezellig, leuk dat het allemaal paste in de huiskamer, want er waren nog best een hoop mensen! (de helft staat maar op de foto's geloofik)

Bedankt nog voor het overnachten, Brenda!

Volgende keer video-avond bij jou he!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Je mag drie keer raden wat wij nu gaan doen op deze ijzig koude morgen.
    Jawel, we duiken met de verassing van Evelien in bed, ja ja wat zou dat nu weer zijn

Enne geef maar een brul hoor, onze huiskamer stellen we beschikbaar voor nog een videoavond, en dan nu wel het filmpje van HONZA meenemen
    Misschien een idee voor Februari, dat is toch al een saaie maand, en dan graag in een weekend dat we geen kids hebben, kunnen we legaal beesten (anders moeten we ons altijd als keurige ouders gedragen he )
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Het was inderdaad heel leuk! Mooi verslag Brenda! Enne... in mijn verslag van vandaag komen de foto's van het zwarte dotje van Madelon, dus dan kan Brenda daar alvast naar uitkijken!

Geweldig zeg! Wat had ik er graag bij willen zijn...
    Willen jullie nog even de namen van de gasten bij de foto zetten? Ik ken alleen maar Eveline, Brenda en Nienke, de rest van de gezichten (her)ken ik niet..

Héé, en ik wil wel weten waarmee je in bed ligt Brenda
    Dat vaag gedoe, daar word ik heeeeeel nieuwsgierig van hoor

ennu, wie is die kerel op tv op de eerste foto????

dat is niet Pat Parelli....

Harmsen??

*hahaha* Harmsen..... gaan ze GTST kijken op een Parelli-avondje *kruipt onder de stoel vandaan*

HorseHarmony
    Guest

jij bent eerder, maar leuk verslagje!

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Van links naar rechts:
    E-horse, Nicolien, Callippo, Amon, Madelon, Otje.. .. en die gestrande walvis ken ik niet!

Whaha! Blij dat jullie het allemaal leuk vonden. Mijn danks nogmaals naar iedereen die versnaperingen meehad (heb vandaag nog wat koekjes op school uit kunnen delen ) en aan Nicolien en Evelien voor het meebrengen van hun dvd's, was zeker erg leerzaam! Dit vind ik zeker voor herhaling vatbaar, heb ook mooi wat afspraakjes voor kijkdagen bij forumers en een lesje van Evelien kunnen afspreken dus was

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Jij bedankt voor de gastvrijheid!! En ik vond het ook zeker voor herhaling vatbaar... wij gaan 'even' verbouwen, maar daarna zijn jullie in grote getalen welkom in mijn huis!!!

Forumlid e_horse's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Hier ook een reactie van mij (Noortje). Leuk dat ik als Parelli-leek (nou ja bijna leek; ik heb z'n boek al 2x gelezen hahaha) ook mocht komen. Ik vond het een leerzame avond.
    Waar de gesneden-koek-level-1-en-verder-mensen aan de chips begonnen zat ik ademloos te kijken naar de DVD's. Met open mond bij sommige dingen. Ook al riep Nicolien; "Wha! Dit ging echt fout!"
    Fout? Eh, ik zag t niet??

Maar goed daar ben ik dan ook Parelli-leek voor.. Ik hoop dat daar snel verandering in komt. Het lijkt me een uitdaging om zo met je paard om te gaan en vooral erg leuk!

Bedankt, Madelon voor de gastvrijheid!
    www.harlie.nl

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik vond het ook een erg geslaagde avond! Madelon erg bedankt voor je gastvrijheid! We hebben nog genoeg dvd's niet bekeken, dus ik kijk uit naar een volgende videoavond

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik op het allerlaatste moment toch niet komen komen, zo te lezen heb ik dan ook heel wat gezelligheid gemist...

Maar ik houd moed, er komt vast weer eens een avond en dan zorg ik dat ik erbij ben!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten