Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 26

Topic: ik zoek grondwerk filmpjes..wie heeft er leuke?

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

ik zoek grondwerk filmpjes..wie heeft er leuke?

ja ik kan moeilijk bij iedereen op bezoek gaan en wil trea ook niet elke keer lastig vallen , maar wil wel graag zien hoe andere de 7 games doen! gewoon om te zien of ik iets verkeerts doe of gewoon anders!
    Ik denk dat het voor iedereen leerzaam is! en dit is handiger dan bij iedereen op bezoek gaan..

dus....ik nodig jullie uit om allemaal even te gaan filmen en ff je kunsten te vertonen.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: ik zoek grondwerk filmpjes..wie heeft er leuke?

Of toch gewoon eens een mega show-je-l1-film-avond??!!!!

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Beiden een goed idee!

Maar Brabant - NH, misschien wat ver? Mail maar een keer een adres, dan wil ik best eens DVDs uitwisselen.

Heb een paar maanden terug gefilmd, geen officiele assesments, gewoon alles waar ik toen mee bezig was. (einde L1)

Elke keer als ik het terugzie heb ik weer plaatsvervangende schaamte, maar goed dat is de functie van filmen geloof ik.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

... ik wil best uitwisselen.. maar dan moet ik eerst gaan filmen!! *wat eigenlijk niet eens zo'n slecht idee is!*

Hahaha, Hanneke, ik moest zo lachen om je onderschrift: Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
    Ik dacht eerst dat het nog bij je stukje hoorde, en je Lieke (Peaches) een vraag stelde

O Lieke, je VALT me niet lastig!! Ik wil met alle liefde de 7 games één voor één in een rustig tempo vóórdoen, met beide paarden, zodat je een beter beeld hebt. Je mag ook met mijn paarden komen gamen. Dan kan ik je meteen aanwijzingen geven, omdat die knollen van mij het nu onderhand wel goed horen te kunnen, dan krijg je een gevoel hoe het hoort te gaan (zo ongeveer dan hè )

Aangemeld
    Oct 2005

same over hier....wil dolgraag ruilen maar eerst maar eens filmen dan! Maar je mag ze zoiezo wel sturen!! maar ik dacht juist omdat iedereen vaak zo ver van elkaar woont kunnen we misschien beter 1 verzameling filmpjes maken zodat iedereen zichzelf en andere terug kunnen zien!

trea: ik wil nog wel een keer langskomen hoor...vooral vor de sideways....maar ik heb al goed gezien dat jou paardjes zo getraind zijn dat je je schiegermutterlook maar hoeft te doen en ze gaan al bijna opzij...
    Ik wil ook graag weten hoe je alles leert met het rijden, want wil nu ook graag daarmee beginnen..al is het maar in de bak.
    Dus als je een keer een ritje gaat maken....mag ik dan mee? om te kijken???

Ja hoor! Je bent welkom, dat weet je
    Maak een lijstje voor jezelf wat je graag wilt zien. Ik kan het altijd proberen uit te voeren. Ben nog niet zo ver met rijden, omdat ik (zeker in de winter als het zo lekker buitenrijdweer is) weinig oefeningen doe, maar is voor jou wel leuker om te zien denk ik. Ik moet bij de sideways bijv. nog heel vaak door mijn fases heengaan. Achterwaards gaat wel goed, en carrotstickriding, halstouwriding (wat is er nog meer?) gaat ook wel goed.

Ik hoor t wel van je..

Aangemeld
    Oct 2005

ik wil gewoon alles zien wat je kunt! hahaha...het leuek is...nu ben ik nog helemaal onder de indruk, dadelijk als ik het zelf kan kijk ik er meer technisch naar waarschijnlijk. Dat had ik de vorige keer al, toen ik voor de eerste keer de games zag dacht ik...ownee dit zie ik die haf nog niet doen, maar toen ik de vorige keer kwam keek ik veel meer naar hoe je alles deed...ik leer elke keer weer wat bij!
    maar ehm..halstouwriding? carrotstickriding? dat klinkt wel indrukwekkend!

ben blij dat ik mijn level 2 heb besteld!

heb je eventueel deze of volgende week tijd?

Volgende week
    Moet eerst weer een paar nachies werken, en 3 jan komt Brenda (Amon) een dagje chillen op mijn paard. Dus vanaf 4 jan. ben ik geheel en al ter uwer beschikking Lieke.

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Zitten jullie hier te slowchatten ofzo ?
    Ja de derde is het mijn beurt, ben al flink een "Enya ik heb een serieuze schwiegermutterblick" aan het oefenen .
    Heb alleen begrepen dat ik mijn knie, elleboog, pols en hoofdbeschermers mee moet nemen, aangezien de bochtjes met bomen en verkeerspalen niet zo nauw genomen worden door Enya
    Aangezien ik de dag erna nog verslag wil doen voor jullie lijkt me dat wel een goede voorzorgmaatregel
    Zonder dollen Trea.....heb er reuzeeeeeee zin in

Enne, dwars door het fototopic zijn her en der nog wel wat klunzige NH filmpies van mij en Amon te vinden, typische level 1 fratsen, maar wel onwijs leerzaam voor mij geweest.
    www.crystal-carving.com

Er staan ook ergens filmpjes van Skey met Aramis, en Nicolien, maar da´s wel gevorderdenwerk hoor. Maar héél leuk om te zien (en stinkend jaloers op te worden )
    Ik denk in het forumdeel: grondwerken. Moet je even zoeken denk ik

Ja en Amon heeft heel veel filmpjes op t forum staan. Laatst nog toen Evelien er was. Niet gezien??

Mijn moeder zei altijd: zoek en gij zult vinden (gaat niet op voor verloren geld )

Aangemeld
    Oct 2005

ja zoekuh zoekuh.....ik ben meer van de makkelijke en wil alles bij elkaar hebben....omdat ik een slodervos ben wil ik vaak dat de dingen die makkelijk te voorkomen zijn graag wel bij elkar hebben. Dus vanaadr dat het me handig leek 1 topic voor filmpjes te hebben.

@amon: natuurlijki heb ik je filmpjes gezien, das het eerste waar iki naar kijk als ik op het forum ben...of er nieuwe filmpjes of foto's op staan.

@ trea.....ik ga mooi 4 jan. in mijn agenda zetten en dan laat ik van me horen wanneer ik ga komen!!! hihi...misschien is het leuk als ik dan een camera kan regelen...dan heb ik iig een filmpje voor mezelf!!

Forumlid BleikjA's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005

http://www.paardnatuurlijk.nl/wij/index.htm naar beneden scrollen en dan bij videos en demos. Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt.

Er stonden er nog meer op paardnatuurlijk.nl maar die kan ik niet meer vinden...

ik heb vanmorgen filmpjes gemaakt van Morrie, maar ik moet eerst even puzzelen hoe ik ze van de camera krijg en toestemming vragen van degene die met Morrie gespeeld heeft of ik ze mag plaatsen hier

Lieke, deze komt van Morrie. Even voor je gecopied uit een ander topic.
    Ga maar vast oefenen..

http://www.heste-nettet.dk/kaaring2005/video.php?videos[]=20

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten