Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 18

Topic: iemand ervaring met Hans Arendse ??

iemand ervaring met Hans Arendse ??

Heeft er iemand ervaring met Hans Arendse, een natuurlijke hoefsmid uit Zoetermeer ??

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Re: iemand ervaring met Hans Arendse ??

Hans is bekapper en geen smid hoor!

Ik heb hem meegemaakt op een info avond over natuurlijk bekappen. Reuze aardige man, neemt erg veel tijd voor je. Nienke is klant van hem.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Jaaaaa! Ik dus! Hans is nu twee keer bij Brutus geweest. De eerste keer deed ie niets, omdat Bruut reigerneigingen had (hij probeerde op 1 been te staan... )...Hans heeft toen alleen even geoefend met voetjes geven om vertrouwen te winnen...ik kreeg wat tips en een vijl van em! Een paar weken later is ie toen geweest om zijn achtervoetjes te doen..Voor had ik inmiddels zelf gedaan ...die hoefte hij alleen even na te kijken ..zagen er prima uit! Ik ervaar Hans als een prettig mens, die uitlegt wat ie doet en altijd bereid is om vragen (ook via de mail!) te beantwoorden. Bruut loopt verder heel best na zijn bekapbeurt!

Hans is idd één van mijn beste collega's Ik ken hem precies zo als Nienke07 beschrijft.
    Hij is rustig neemt de tijd voor je en dringt niets op.

Bijkomend voordeel, hij start binnen kort met cursusen

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Mmm, cursus??? Waar, wanneer! Als hij in de Wormer komt, komt hij misschien ook wel bij mij thuis (in Castricum)...
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

gewoon even bellen, denk wel dat hij komt.

Kijk anders eens op zijn site http://www.paardenservice.nl staat vast wat meer info over de cursus...

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hallo

Ik ben dus overgestapt naar Hans Arendse voorheen werd hij door een andere nb gedaan uit mijn omgeving. Hij liep echter iedere keer erg gevoelig na bekapping, vandaar de overstap.

Hans is nu 1 keer geweest en ik vind het een vriendelijke man, die uitlegd wat hij doet en daarnaast ook uitlegd wat ik kan doen. Verder weet hij waar hij over praat en hij komt mij sympathiek over.

Zijn werkmethode sluit ook veel meer aan bij wat ik doe. Ik onderhoud mijn pony zijn hoeven dus ook zelf. Het prettige vind ik ook dat ik zelf kan aangeven wanneer ik wil dat hij weer langs komt, omdat hij vindt dat de hoeven van mijn pony er prima uitzien en de onderhoud door mijzelf goed is uitgevoerd. (Ik heb de cursus bij Frans en Ilona gedaan)
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

zou je aan mij willen doorgeven wie je eerst had. Ik wil een lijst met goedde namen samenstellen. dus postive en negatieve reacties hoor ik graag. geef maar gewoon de naam en rede per PB door. Vind ik fijn om te horen zodat we binnen kort een soort van keurmerk kunnen starten!

Keurmerk

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door klaas.feuth
    ..zodat we binnen kort een soort van keurmerk kunnen starten!
    Een keurmerk? Wat interessant! Al enig idee hoe en wat en (door) wie? Gaat dat alleen gelden voor 'natuurlijke bekappers' die de witte-lijn-methode toepassen?

Waar staat PB overigens voor? Die afkorting ken ik niet.
    Groetjes,

Prowisorio
    "Timing has a lot to do with the outcome of a rain dance"

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door klaas.feuth
    zou je aan mij willen doorgeven wie je eerst had. Ik wil een lijst met goedde namen samenstellen. dus postive en negatieve reacties hoor ik graag. geef maar gewoon de naam en rede per PB door. Vind ik fijn om te horen zodat we binnen kort een soort van keurmerk kunnen starten!

Dat wordt dan dus net objectief als op HN.

Wat zijn je criteria???

Ik weet , schreef Hans zelf op HN ,dat hij dat aan het aanzwengelen is.

Moet je nu gaan beoordelen op grond van wat wij hier schrijven????

En hoe geef je aan welke opleiding iemand gedaan heeft????? Dat is nogal divers. De een is wel in Amerika geweest, de ander ook ,maar heeft het niet afgemaakt, de volgende heeft net als ik een reguliere bekapcursus gedaan.

Ik kan ook een bord op mijn deur timmmeren hoor!

Hoi Prowisorio (jee, wat een lastige naam), PB is persoonlijk bericht. Zie onder aan jouw eigen berichtje, naast profiel...

nee, wat ik nu doe is klanten ervaringen verzamelen. Deze behandel ik in vertrouwen. Maar je kan op een gegeven moment een beeld krijgen van ander zijn werk.
    En nee niet 1 methode, maar de holistische kijk. We zijn er ook nog lang niet wat hoe ver willen we gaan, alleen hoefverzorgers, of ook dierenartsen visio's etc etc
    Een keurmerk gaat idd wat ver, maar we kunnen gemakkelijk een soort vereniging maken.
    Daar is behoefte aan, ons vereenigen. Voor goedde informatie uitwisseling alleen al. Wie er wel en niet bij gaat komen is denk ik vooral eerst persoonlijk en hangt samen met klanten ervaringen denk ik.
    Als is het niet voor de klant voor ons zelf willen we ook al meer samen doen, want alleen dan komen we echt veel verder.

En als jij een bord aan je deur timmerd zul je aan klanten moeten zien te komen, dat gaat niet vanzelf Die komen alleen door goedde resultaten.
    Doe jij dat dan komen er vanzelf ook smeden zoals ik die contact met je zoeken om eerst eens kennis te maken, kijken of we op dezelfde lijn zitten. is dat zo, en zijn er goedde klanten ervaringen etc etc.
    Dan kun je goed samenwerken

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ik blijf sceptisch Klaas.

Heb je mijn mail trouwens gevonden ,want ik wil graag een carrot stick!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Hans is nu bij Amon 4 keer geweest en ik ben heel tevreden, en ik geloof Amon ook. Hans neemt uitgebreid de tijd voor je om alle vragen te beantwoorden, is rustig tegen het paard en natuurlijk het allerbelangrijkste is goed met de hoefjes.
    Ik kan alleen maar positief zijn.
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid allegro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Hans is nu bij Amon 4 keer geweest en ik ben heel tevreden, en ik geloof Amon ook. Hans neemt uitgebreid de tijd voor je om alle vragen te beantwoorden, is rustig tegen het paard en natuurlijk het allerbelangrijkste is goed met de hoefjes.
    Ik kan alleen maar positief zijn.
    Ben het helemaal met Amon eens. Hij doet mijn haf ook!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten