..ik weet het nog niet...hangt even af van kids en van eigen lichamelijke gesteldheid....![]()
..ik weet het nog niet...hangt even af van kids en van eigen lichamelijke gesteldheid....![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
hee Nienke nou laat jij het niet afweten hoor![]()
www.crystal-carving.com
He joh, ze ligt nog sieligjes op de bank hoor, na een bijna-dood ervaringOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Ze was alweer uit de dood herrezen maar zit met achterbenen in de huidkleurige Anky-bandages!!!!![]()
![]()
![]()
Tsja dat is natuurlijk ook weer zoiets, kan die Gorilla van je je niet even bij ons op de bank parkeren, vindt dat met gebandageerde benen je wel een uitje verdient hebt![]()
Maar begrijp het wel hoor als het niet lukt, zou het wel jammer vinden.
www.crystal-carving.com
Hihi... het doorsnee dressuurpaard loopt ook gewoon met bandages hoor... ik ga kijken wat ik kan doen!!!![]()
Hallo, ik wil ook graag komen. Kan ik met iemand mee rijden (heenweg; terug kan Peter me ophalen) ? Ik woon in HHW; stad van de zon, achter Intratuin.
www.harlie.nl
Ik hoef niet mee te rijden, Peter kan me brengen! Ik ben er 7 uur.
Alleen een klein verzoekje voor de rokers onder jullie: eh (durf het bijna niet te vragen) zouden jullie binnen niet willen roken? Ik heb nl astma.
Ik ben heel benieuwd naar jullie en hoe jullie met de methode van Parelli met jullie paardjes werken!![]()
www.harlie.nl
Ik weet nog steeds niet of ik het ga redden... Manlief is er zowiezo niet... dus als ik kom is het niet voor 20.30!!! (dan zijn aapjes klaar voor bed en redden ze zich verder wel...) Jullie zien me wel verschijnen... of niet....
Wel verdorie... manlief komt net melden dat hij niet op tijd binnen is, zieke koe (VA komt vanavond, waarschijnlijk euthanaseren...). Ik kan dus niet komen en baal als een stekker!!!
Ik hoop dat we in het voorjaar weer een avond kunnen organiseren en dan ga ik gewoon ver van tevoren oppas regelen. Heel veel plezier vanavond allemaal!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Jullie maken wel een leuk verslagje voor me hè, van jullie meeting? Het is een tikje te ver weg voor mij, dus ik blijf lekker thuis![]()
Inmiddels ben ik ook benieuwd hoe het was
Ben net thuis van mijn werk (en een klein borreltje achteraf), en heb nog maar weinig gehoord.![]()
Slaap lekker!
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Haha! Ik vond het supergezellig! Paar dvd's gekeken en vooral bijgekletst met iedereen. De foto's zullen ook wel spoedig te zien zijn denk ik....
Zit alweer lekker op utrecht klaar voor een dagje studie![]()
Ik vond het ook gezellig. Vooral de DVD van Nicolien maakte een hoop duidelijk. Robin Hood is echt lief!![]()
www.harlie.nl
Bladwijzers