He wat een vervelende reden dat je ook niet kunt gaan Nienke, moet het toch nog maar een keer dunnetjes worden over gedaan. Wens iedereen verder die wel gaat ontzettend veel plezier, en denk even aan ons achterblijvers![]()
He wat een vervelende reden dat je ook niet kunt gaan Nienke, moet het toch nog maar een keer dunnetjes worden over gedaan. Wens iedereen verder die wel gaat ontzettend veel plezier, en denk even aan ons achterblijvers![]()
www.crystal-carving.com
he jeetje Nienke..wat vervelend..! Ook heel veel sterkte met de begravenis..en er komt vast nog wel een avond waar je wel bij kan zijn..!
Liefs!
Nienke, wat rot! Veel sterkte met de crematie en alles er om heen!
Mensen, ze voorspellen ijssel! Ik moet de volgende dag vroeg werken en zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om in Driehuizen te moeten overnachten..
Ik zit nog met spanning te wachten op enkele koeien die op alledag lopen... Ik weet dus pas een paar uur van te voren of ik kan of niet...
(Bevallen kunnen de dames ook zonder mij, maar mijn man wil er wel bij blijven voor het geval dat. Ik heb dan dus geen oppas voor mijn zoontjes)
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Nienke heel veel sterkte toegewenst, echt erg naar.
Hoop dat de weersberichten iets beter worden want anders zie ik er weinig in om 20 logees onderdak te bieden....kamperen bij de boer met min 10 is denk ik geen pretje.... Maar denk dat het wel mee gaat vallen, zal morgen al minder hard vriezen hoorde ik....
Haha dat van die koeien ken ik, onze dames verkiezen altijd nachten/dagen dat ik er niet ben![]()
Wat vervelend Nienke! heel veel sterkte toegewenst hoor!
Ik wacht de berichten nog even af, maar voor zover het er nu naar uitziet, denk ik ook dat ik het niet verstandig vind om in de auto te gaan stappen....Maar ik denk dat meer mensen dit probleem hebben....
Hoi M. en de rest.
Los van de ijzel kan ik er vanavond echt niet bij zijn.....![]()
. De griep heeft me uiteindelijk toch goed te pakken gekregen.....
.
Dus als we de avond gaan verzetten........![]()
![]()
Ik ben dan van de partij......
Fijne jaarwisseling iedereen.
Groetjes, Linda
ja is misschien wel een idee, wil geen glijpartijen ed op m'n geweten hebben.....
Dus jij moet voorlopig in je bedje blijven? Moest je Kiesje nog doen? zal ik hem losgooien ofzo....
Net nog even naar de weersberichten gekeken maar het lijkt me echt geen goed plan om de avond vandaag te houden...Er wordt geadviseerd niet de weg op te gaan.
Weet iemand of Nicolien dit nog leest (ze is toch nog aan het werk?) Denk dat de rest het wel allemaal nog leest.
Nieuw voorstel: Woensdag de 3e om 7 uur?
Even kleine correctie het is dinsdag de 3eOorspronkelijk Geplaatst door madelon
Een datum die ik dus echt niet vergeet want dan gaat Trea een show weggeven met Enya
![]()
www.crystal-carving.com
ohja, keek onder 2007 bij datum en tijd.... dus 2006 is het de 4elekker handig, blond: nee klein beetje maar....
geeft niks, we zijn hier om elkaar te helpen nietwaar?
![]()
www.crystal-carving.com
Ik heb het nog gelezen hor! Het lijkt me ook verstandig om de avond uit te stellen. Woensdag de 4de zou mij prima uitkomen!
Ik ben er hoor... op woensdag de 4e![]()
Maar eerst lekker douchen danHahaha.
Mooi ben blij dat je het nog gelezen hebt! Hoop dat het met iedereen zo gaat en ik geen sneeuwpopjes op de stoep vind vanavond....
Douchen & Eten -> nieuwe vorm van wash&go. Haha
Bladwijzers