Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 59

Topic: Dvd-avond in 3huizen is verplaatst naar woensdag de 4e!

Dvd-avond in 3huizen is verplaatst naar woensdag de 4e!

Hallo,

Bij deze dan de officieële aankondiging........

Vrijdag 30 december omstreeks 7 uur in Driehuizen staat de warme choco klaar en de dvd-speler in de aanslag om er een gezellige avond van te maken

Ik woon aan de Oostdijk nr 15, dit is net buiten Driehuizen (als je het kanaal aan de rechterkant hebt eertse afrit NA 3huizen naar beneden en dan het 2e huisje/ Als je het kanaal aan je linkerhand hebt laatste afrit VOOR 3huizen naar beneden en dan het eerste huisje )
    Als je zelf je route wilt plannen voor de kilometers daarvoor: mijn postcode is 1844 LP.

Denk dat het zo moet lukken, ben erg benieuwd wie nou wie is van het forum....

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56
    Ik zal er zijn!!

Enne... nemen mensen die officieel L1 gehaald hebben hun gefilmde L1 mee?! Ik ben zó benieuwd daarnaar!!!
    (*denkt er stiekem over om toch ook maar te gaan filmen....*)

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Klinkt leuk!
    Zit dat in Noord Holland, Driehuizen? Als er iemand uit omgeving Utrecht gaat wil ik graag meerijden, anders gaat het jammergenoeg niet lukken om te komen. (moeten we er maar gewoon ook een organiseren in midden NL )
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

warme choco-dvd avond in 3huizen

En ik ben er met het snoepgoed..... Heb geen L1 dvd (sorry Nienke) maar klets voor 10 (is dat ook goed.... ).

Neemt iemand de dvd trailerloading en my horse won't go mee? Daar ben ik wel heeeeeeeel benieuwd naar

HorseHarmony
    Guest
    Jaa!! Ik kom ook, en als het goed is Nicolien ook! Ik uuh..ik heb alleen geen video's.. maar ik neem wat lekkers mee..!

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Ik ben ook van de partij! Ik neem de level 1 dvd´s , level 2 dvd´s, de level 2 dvd en de level 3 dvd mee! (Ookal wil ik liever andere dvd's zien ).
    Ik heb ook nog wel m'n eigen level 1 dvd(oude examen), mee nemen?

Tuurlijk hoe meer hoe beter, kunnen we stemmen over welke we gaan kijken(ik heb de nieuwe l2 dvd's nog niet gezien, hint, hint....)

Nou nog even bedenken hoe ik dit aan boyfriend ga meedelen....'weet je wel dat nh-forum met al die gezellige mensen? die wilde je toch altijd al eens ontmoeten?' nou ja hij zal vast wel een uitvluchtroute bedenken om niet aanwezig te hoeven zijn

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56
    Jaaa Nic.. tuurlijk je L1 mee!!! Ik ben heeel nieuwsgierig [size=99px](en denk erover om toch ook maar te gaan filmen.... en zoek nog iemand die me daarmee wil helpen... hint hint )[/size]

Actief Forumlid Nicolien's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Jaaa Nic.. tuurlijk je L1 mee!!! Ik ben heeel nieuwsgierig [size=99px](en denk erover om toch ook maar te gaan filmen.... en zoek nog iemand die me daarmee wil helpen... hint hint )[/size]
    Je geeft maar een gil wanneer jullie filmklaar zijn! [size=99px]Als ik ook een gil mag geven als ik m'n level 2 wil laten filmen [/size]

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Warme-choco-dvd-avond in 3huizen

Ik heb nog wel wat voorbereiding (en mooi weer!) nodig... We overleggen vrijdag wel!!!!

barst ik heb die avond al wat anders was ik zeker gekomen!!!
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Arabesk
    barst ik heb die avond al wat anders was ik zeker gekomen!!!
    Me too

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ja ik ben er ook!! gezellig hoor! Jammer dat er toch nog heel wat mensen zijn die niet kunnen. En jááá! neem mee die eigen level 1!! Kan ik een beetje bekijken hoever ik nog van het filmen af ben....
    Ik heb verder geen dvd's ofzo, alleen een mislukte kopie van trailer loading....

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Het is te erg voor woorden.... ;( ... Ik kan toch niet komen vrijdag.... Gister is onverwacht de jongste broer van mijn moeder overleden... hij wordt zaterdagochtend gecremeerd... Dat houdt in dat ik vrijdag de kids ga halen bij hun vader....(want die kan ik dus niet zaterdagochtend halen...en zaterdagmiddag pas zag hij niet zitten....) ik heb dus de kids weer ..... Het spijt me echt heel erg en ik baal er ook heel erg van....

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

Jeetje Nienke, wat een vervelend bericht.

Jammer dat je niet kunt komen en heel veel sterkte (met kids en begrafenis... )

Groetjes, Linda

Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten