Ik ben uiteraard weer eens mijn agenda en dus ook mijn rooster qua werk kwijt voor die week, maar als ik vrij ben, kom ik die avond! Misschien een idee om de topic-titel aan te passen wegens de verschuiving van de datum?
Ik ben uiteraard weer eens mijn agenda en dus ook mijn rooster qua werk kwijt voor die week, maar als ik vrij ben, kom ik die avond! Misschien een idee om de topic-titel aan te passen wegens de verschuiving van de datum?
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
ja goed idee, weet alleen niet hoe dat moet...
Je klikt in je eerste post op wijzig, en dan kan je zo je titel veranderen. Het is dat mijn knoppenbord foetsie is, * moet Eveline nog steeds ff spreken daarover hahah* anders had ik het wel voor je gedaan, maar goed je kunt het ook zelf.Oorspronkelijk Geplaatst door madelon
www.crystal-carving.com
Dank je! gelukt!
Jep! Woensdag de 4e komt mij ook prima uit! Ik hoop dat het voor de anderen ook geen probleem is........
Ben wel blij dat ik niet de weg over hoef, pfff...
..ik lees het net pas, he jammer.. ik kan woensdag wel, en nicolien we kunnen je nog steeds oppikken hoor..!Jammer dat het niet door gaat.. maar logies, met dit weer
bah..!
dat het nou net nú moet vallen. he....... Nou ja volgende week kan ook weer...
Ik wil ook wel graag komen kijken! Heb ook een mega-collectie aan DVD's (als iemand een regiovrije speler heeft: graag! want ik heb 2 dvd's zelf nog niet gezien)
En misschien kan ik ook wel mijn L1 examen meebrengen, maar die is saai hoor!
Alleen 1 probleempje: ik moet de volgende ochtend op tijd in Leiden zijn. Dus ik zou heel graag bij iemand blijven slapen na de video's, als dat mogelijk is... Ik breng zelf slaapspullen mee. De enige voorwaarde is dat het enigszins in de buurt van een station is, of makkelijk met de bus te bereiken. Ik hoef niet extreem vroeg op hoor!
hoe laat begint het nu dan???
Yeaah ik kom ook hoor, uiteraard met mijn groom annex prive chauffeur. Wij pikken Evelien op, en ze rijd met ons mee, slaapplaats voor haar is ook geregeld. Dus het feest kan beginnen.
Hoelaat worden we verwacht? Moeten we nog koekkies meenemen ofzo?
www.crystal-carving.com
Gezellig! Lijkt me superleuk, tuurlijk mag je blijven logeren: moet zelf om half negen op de uni in Utrecht dus ga ook vroeg naar het station (6 uur) M'n dvd-speler is regio vrij dacht ik dus dat zal geen probleem zijn!
ow prima (had berichtje van brenda niet gezien)...
Jullie worden rond 7en verwacht, dat moet iedereen wel zo'n beetje halen lijkt me.
Ohja is het mogelijk om even een klein beetje aan te geven wie er allemaal komen (en met hoeveel vriendenivm stoelen, drinken ed?
Tot zo ver:
Nicolien
(andere Nicolien (=zusje)
Otje
Lkaw
Nienke
Kellybelly
Jossie
Brenda
Evelien
Barbara?
Wow, wat een hoop mensen!
Gezellig. Ik ben benieuwd of we allemaal in de huiskamer gaan passen.
Veeeeeeel dvd's. Dat wordt nachtbraken......![]()
Met mij komt Fer ook nog mee hoor. Dus ik kom met Evelien en Fer, 3 personen dus.Oorspronkelijk Geplaatst door madelon
www.crystal-carving.com
Bladwijzers