Ja idd, iemand zin in een L2 finesse (om L2 af te ronden eventueel), zo rond de kerst ofzo...
Ja idd, iemand zin in een L2 finesse (om L2 af te ronden eventueel), zo rond de kerst ofzo...
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Waar ergens? Half december is er waarschijnlijk een level 2 freestyle in Lunteren, is dat een goed alternatief? De finesse van level 2 bouw je met de freestyle, en de freestyle vind ik verreweg het moeilijkst (lead changes!!) Finesse heb ik binnen, freestyle nog niet, ik bedoel maar...
Overigens ben ik het eens met de prior and proper preparation: doe dan een zadel op, dat scheelt allicht... Maarja, ik mag nix zeggen, val zelf (MET ZADEL!) van mijn Haf...![]()
May the horse be with you!
Whaaaa ben ff op de kalender gaan kijken: 5 daags level 3 kamp in juli!!! (25-29 juli) én een tournament daarvoor..
Maar instructeur Berni, who the hell is dat??
Ikke wil ikke wil ikke wil![]()
Berni Zambail? Een iets oudere, stevige meneer die ooit hoefsmid is geweest en nu PNH als kunstvorm bedrijft. Vorig jaar was hij in Leverkusen op de savvyday, prachtige demonstratie van 1-handig gereden paard terwijl hij allerlei kunstjes met een heeeeeeeele langes tok deed (is een mooie naam voor, weet ik niet, is geloof ik spaans). Daarna deed hij het hoofdstel af en deed hij het nog even dunnetjes over.
Of hij goed lesgeeft, weet ik niet, maar hij kan beslist wat met paarden!![]()
Ohja en over de clinic: ik wil ook vooral richting flying leadchanges danwel excellente tips om mijn ingredienst te verbeteren.
En anders doe ik niet mee. Zeg ik nu haha.
bernie is cool, bernie is cool
...
en dik! hij heeft een raar figuur, zeker als hij op zijn paard zit maar wel een mooie snor (anders had Pat hem natuurlijk niet aangenomen). Ik heb hem les zien geven en hij is heel rustig, zijn manier spreekt me erg aan. Hij kan ook erg mooie dingen laten zien met zijn eigen paard.
Misschien doen we ook wel mee met de cursus want Tas is weer beter!!!!! En ik heb al drie dagen rustig aan gereden en grondwerk gedaan! Ik merk echt dat IK vooruit gegaan ben na de savvy days en Frankrijk. Tasja doet alles in een keer veel beter (en dat na 5 maanden niets doen?!?!? Moesten we die knol niet eerst eens even goed longeren?!?!?)haha
groetjes eline
ik zag berni staan en dacht nee maar toen ik hem met zijn paarden zag dacht oh ja!!! en hij is echt heel aardig als het om thuis kan ben ik denk ik wel van de partij bij die 5 daagse om te kijken dan want ik zie mee nog niet level 2 afgerond hebben dan
Berni is inderdaad top! Ik heb hem bezig gezien op de sabby days en hij leek me een heel rustige persoon die een hele goede relatie heeft met zijn paardje. Beiden hadden zichtbaar heel veel plezier! Ik zou graag les van hem krijgen, hoop dat ik tegen die tijd zover ben....
Overigens hier ook nog maar een keertje. Als er iemand buiten Martin, Karianne en Eveline is die ook wil meedoen aan de cursus 12 en 12 december, meld je dan direct bij mij aan via bo_parelli@hotmail.com. Er kunnen maximaal 6 personen deelnemen!
En de inhoud gaat uiteraard in overleg. Ik zal in iedergeval vast aan Eddy melden dan de flying leadchanges een hot topic zijn!
ben er nog niet aan toe is net iets te vlug na die online cursus
Berni is gaaf!
Hij loopt een beetje slungelig, net als zn paard trouwens (is het jullie ook opgevallen dat de paarden altijd zo op hun instructeur lijken?)
Maar hij kan echt SUPER rijden!
Hij deed toch die Garocha demo tijdens de Savvy Days in 2003?
Met zo'n lange stok, en dan galopwissels op zo'n klein rondje, zonder teugels!
Ik kom weer alle dagen kijken hoor! Meedoen zit er wrs niet in![]()
lijkt me heel leuk, maar ik weet niet of ik tegen die tijd al weer ver genoeg ben met Tas. Ik wil echt heel graag level 2 afronden. Grote problemen zijn nog de rengalop(nog steeds een beetje een impulsionprobleem) en trailerladen vanaf de zijkant.Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
We zijn alleen net twee dagen weer begonnen met rijden, moet even kijken hoe haar voeten het houden, vooral om die rengalop te oefenen.
Ik zou dan meer denken aan februari ofzo (en dan in de zomer level 3 kamp, als ik de loterij win....berni is trouwens echt een van de beste)
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Ik had Eddy al gemaild met de vraag of een cursus met ZOVEEL mogelijk van deze inhoud een optie was, anders doe ik het nl ook niet, dat is geld verspilling want ik heb al een freestyle gedaan...Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Maar ik wil het vóór het einde van het jaar.
Wacht zijn reactie af..
Bladwijzers