Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 63

Topic: wat is een normal

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: wat is een normal

[quote="superroos"]toch k]

Woww gaan we de aanval openen op mij? Sorry hoor maar in dit geval vindt ik het nergens op slaan, nogmaals mijn post van sluiten kwam toen Niek en Dola al ertussen hadden gepost, vandaar dat ik hem ook weer geopend heb.
    Mijn sluiten had totaal niets te maken met het woord normal, snap niet waar je zo verbolgen over bent.
    En dat je mijn foto's als negatief bestempelt dat is je goed recht, voor mij was het toen een periode waarin zowel ik als Amon zich niet oke voelde.

Jij mag er moeite mee hebben, ik heb dat niet, twee mensen twee meningen.
    www.crystal-carving.com

Réban&Kabriche, dankjewel voor je reactie, zo kan het ook idd
    ook dankjewel voor je uitleg over normal
    die mensen staan dan niet bij ons op stal, want ook hier de dressuurmensen luisteren wel naar hun paard en rijden op een ontspannen manier met een gewoon hoofdstelletje en dressuurzadel
    de opmerking, hoeveel normals staan er bij jou op stal, wat mij dus gevraagd is, ging dus wel echt over de dressuurruiters heb ik het idee, maar de mensen bij mij op stal horen daar dus niet toe, wat ze dan wel zijn mag joost weten haha

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Geen dank! Ik vond het allemaal niet erg vriendelijk overkomen tegenover Dola, terwijl het w.s niet zo bedoeld was.

Ik heb zelf ook veel moeite gehad met het woord 'normal'.
    Zal w.s ook wel komen omdat ik zelf ook dressuur rij met bit/ zadel etc..
    en op de les rij ik met dressuurruiters die niks van NH weten maar WEL naar hun paard luisteren, dus ik snap je gevoel wel Superroos.

Zag trouwens dat je woonplaats vlakbij Arnhem is, grappig ik kom ook uit die buurt!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

@ reban .Het forum wordt groter. Maar dit soort topics getuigen niet van al teveel intresse laat staan van heel veel eigen intieatief. De zoekfunctie is er niet voor niets. Het is gewoon rond uit irritant als mensen zo topics openen
    www.niekelings.nl horsemanship op maat

Om boze reacties over het woord "normal" in de toekomt uit te sluiten:
    Geef eens een "alles onder 1 dak naam dan", die het woord "normal" kan vervangen?
    Je hebt nh- ers
    en je hebt ...?

Hoe gaan we dit beestje noemen dan, om niet langer op tenen te trappen?

Aangemeld
    Aug 2005

WOW 1x is ook genoeg Réban!!! Brenda kun je me ff helpen! heb een 3dubbel post!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

nou gewoon zoals het altijd gebeurt is. Dit is nou de 3e discussie over dit onderwerp. En uit alle voorgaande discussies is niks zinnigs gekomen en deze ziet er al niet veel beter uit.

Als jij denkt /vindt (is niet over te oordelen over een forum).Dat je naar je paard luistert ben je geen normal. Doe je dit niet tjah dan val je onder die defenitie die parelli der aan heeft gegeven.En dat is dan niet mijn probleem.

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door superroos
    amon, je ziet dat de topic starter pas 3 berichten hier heeft, dan zou je ook iets kunnen zeggen van dat een topic liever een duidelijke uitleg heeft bij een vraag... weet t ook niet hoor
    Heb ik dat daarna dan niet gedaan?
    Sorry hoor mijn laaste zin van barst maar los met je vragen was toch zeker wel positief bedoeld, maar krijg meer het gevoel dat je nog wat lading bij me kwijt wilde.
    Maar geeft niet, dat mag.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    WOW 1x is ook genoeg Réban!!! Brenda kun je me ff helpen! heb een 3dubbel post!
    Wordt geregeld hoor hihi, maar heb je zelf bij de laatste twee post geen kruisje staan, in principe moet je je eigen dubbel geposte berichten ook kunnen verwijderen.
    www.crystal-carving.com

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    maar krijg meer het gevoel dat je nog wat lading bij me kwijt wilde.
    Maar geeft niet, dat mag.
    Goh, het is niet altijd makkelijk om moddie te zijn

Maar, het gaat je goed af Amon. Je blijf kalm, redelijk, afstandelijk

Enne: voor de tweifelaars: dit was een serieuze opmerking

Aangemeld
    Aug 2005

Niek volgens mij heeft je vader eens een topic geopend over de vervanging van het woord 'normal'. Hij gaf toen een heel goed alternatief aan, maar helaas werd het niet gebruikt

Dus laten we niet verder naar doen over dit onderwerp en laten we Dola helpen met haar vraag en Brenda goed dat je Dola wilt helpen, want nogmaals ik kan me voorstellen dat als je hier nieuw bent je nog niet de weg weet, en niet iedereen is een pcwonder!

Maar Niek ik begrijp dat het irritant is, maar laat een ander dan reageren op zo'n bericht die het niet zo irritant vind... mischien een idee?

@ superroos de negatieve reactie op dit topic kwam origineel vvan mij . Ik heb een pest hekel aan mensen die niet even de zoekfunctie kunnen gebruiken of uit gemakszucht een topic als dit openen.Al helemaal als er boven aan dit sub forum een sticky staat met een defenitie waar tot voorkort iedereen het mee eens was.

Dit is een zinlose discussie die al zo vaak gevoerd is zonder al te bevredigend resultaat.

Parelli heeft er een defenitie aan gegeven .Val je onder die defenitie is dat jou probleem dan bij jij fout. DEnk je er niet onder te vallen dan alleen maar mooi .

Een normal heeft weinig te maken met dresuur of what so ever er zijn ook genoeg "nh"ers dier er onder vallen.Maar het is een feit dat de gemiddelde manege /dresuur ruiter (and western en spring ruiter for that mather) nou niet echt vriendelijk zijn .Er heerst over het algemeen een foute mentaliteit.Er zijn hier genoeg uitzonderingen op maar die vallen te niet bij de gene die dat niet zijn

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Niek volgens mij heeft je vader eens een topic geopend over de vervanging van het woord 'normal'. Hij gaf toen een heel goed alternatief aan, maar helaas werd het niet gebruikt
    Ehh, die heb ik eff gemist dan in dat stuk. Zou je zo vriendelijk willen zijn om die mij te vertellen dan? Of moet ik nu de zoekfunctie gebruiken en het hele lange stuk nòg eens lezen??

staat in de sticky boven aan dit subforum

Aangemeld
    Aug 2005

Uhhh Brenda ik had geen rode kruisjes, of bedoel je deze?

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten