Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 63 van de 63

Topic: wat is een normal

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: wat is een normal

hm, bekende discussie inderdaad. Normal betekend toch "normaal". Nou wees eerlijk, wat is nu normaal?
    Dat is niet met touwtjes slingeren, rennen met je paard door de bak, of je paard opdracht geven de trailer in te lopen en zelf buiten te wachten.

Wat in mijn ogen normaal is, is wat je overal in Nederland het meeste ziet: dressuurruiters, springruiters. Ruiters die van mening zijn dat paarden moeten werken. In mijn ogen helemaal geen negatieve naam hoor. Dressuur is gewoon normaal. en dus Normal.
    En alles wat mensen maar raar vinden, zoals het slingeren met touwtjes, het rijden zonder hoofdstel, etc moet dus iets anders zijn. nou van mijn pard noemen jullie me weirdo. ik kan er niet wakker van liggen.
    is dat misschien een betere term "weirdo". daarbij vergeleken is "normal" al weer heel wat positiever, toch. Geven de Nhers zichzelf een lekkere negatieve naam. Als het ons nou niks kan schelen hoe we heten, doen we daar de normals wellicht een pleziertje mee.
    Kun je zeggen: vind je "normal" een vervelende term? wacht maar, als je met touwtjes gaat gooien, dan wordt je weirdo! Is dat probleem ook opgelost.

Okay beetje vreemde reactie wat doe je eigenlijk op een NH forum als je ''slingeren met een touwtje en met je paard door de bak rennen '' onzin vindt blijbaar toch geintereseert in het NH???
    -If a horse say no to a question you asked the wrong question, ore you asked the question wrong.

Actief Forumlid Linnie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Sandra bedoeld hoe anderen NH zien. Als je aan NH doet, vinden veel mensen je een weirdo en begrijpen niet wat je doet.

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten