Dankjewel Nienke!
Pignon is wel gaaf hoor.
Maar Honza is bij nader inzien toch echt effe harmonieuzerdersterst...
May the horse be with you!
nou dat was onze reaktie ook ik ga toch voor honza
En zo ook hier, Fer vondt dit veel meer een act, miste die vonk die Honza wel heeft. En tsja ik moet zijn mening delen, al vindt ik het wel knap om dit met vier paarden en Suuste kunnen doen
![]()
Dus Honza mag wel met paard een beschuitje komen eten![]()
www.crystal-carving.com
nee trea , dit was voor zijn operatie, maar we praten er liever niet meer over....![]()
Nogmaals als ik het film of fotografeer met jouw toestemming is het mijn CopyrightOorspronkelijk Geplaatst door trea
, maar misschien geef ik je er wel een kopietje van na mijn overdonderdend wereldsukses als ik ga doobreken in de film en fotoindustrie.
![]()
![]()
www.crystal-carving.com
Ik heb eens een hele documentaire over Pignon gezien. Heel indrukwekkend wat hij kan, maar toch kan hij me niet boeien op een of andere manier. Ik vind het veel te 'showy', te veel machtsvertoon voor mijn gevoel. Ik blijf maar op de PNH-weg, dan maar wat minder spectaculair.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Op een of andere manier vind ik de filmpjes gaaf, maar voel er niets voor om ze nog een keer te zien. Honza kan ik 20x achter elkaar zien en het nog leuk vinden.
Het is gewoon zo'n lief stel met zn tweeën.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Pignon is echt super zo met zijn kudde, hij stond ook al in de Amazone met spectaculaire foto's. en in het filmpje is het goede voorbeeld van de indianenzwaai te zien. dus iedereen succes met oefenen.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Bladwijzers