Ik vind het in ieder geval allemaal erg interessant, ga in de toekomst ook maar eens 'wimmen' denk ik hihihi![]()
Ik vind het in ieder geval allemaal erg interessant, ga in de toekomst ook maar eens 'wimmen' denk ik hihihi![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Trouwens ook nog grappig, ik kwam met Susan weer op stal aan, Nieck was er (heel leif) als ontvangstkomitee. Met Suus beetje in de bak gestapt tot ze weer lekker rustig en ontspannen was. Daarna haar bij haar vriendeinnetjes in de paddock gezet. Ze moest nog wel veel heen en weer stappen. Wij beetje kijken naar haar, zei Nieck ineens: "ze is hoger geworden". Hij snapt geen zak van wat ik op die filmpjes nou probeer te bereiken, maar ziet dat Susan "hoger" is geworden. Inderdaad heeft ze al een iets hogere spiertonus denk ik, een klein beetje een betere houding en zet ze de achterbeentjes er ook in de paddock al iets beter onder....
May the horse be with you!
Wat leuk zeg, dat zelfs jouw Nieck kan zien dat er iets verandert is! Dat doet een mens goed hè.![]()
Ja, vond ik echt heel leuk. Morgen weer lekker Wimgymmen met mijn meissie.
May the horse be with you!
Erg verduidelijkend allemaal! Leuk om te lezen.
Er is hoop voor mijn stijve Haf, zullen we maar zeggen. Als ik dit zo lees is het gewoon precies wat ik nodig heb met hem. Wat heb ik een zin in de 14e![]()
Haha, Wim wil niet dat er met mestvorken gewerkt werd.
Toen ik met mijn paard bij hem was en ik de paddock schoon moest maken vertelde hij dat je dat met je handen moest doen omdat er anders stukjes mest in het zand zouden blijven zitten.
Hihi...
Maargoed, sorry voor mijn mestvork-verhaal.
Mistralle, uit het oog, maar niet uit het hart...
Whizzard, mijn nieuwe topper!
Leuk om deze topic nou eens te lezen, als het doorgaat ga ik in juni ook wimmen en ik heb er na het lezen van dit topic nog veel meer zin in gekregen!!!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Bladwijzers